کد خبر: ۶۵۲۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

کاهش ۱۵ درصدی مرگ و میر ناشی از کرونا در استان تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: مرگ و میر ناشی از کرونا در استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۱۵ درصد کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زالی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران جدید بستری با تشخیص کرونا ۱۵۰ مورد در بخش‌های عادی و ۶۸ مورد نیز در بخش‌های ویژه بستری شدند و تعداد ۲۶۲ نفر نیز از مجموعه بیمارستان‌های استان تهران مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۱۵ درصد کاهش یافته است گفت: در این زمینه ۲ خصلت رعایت بهداشت فردی و توجه به پروتکل‌ها و عدم حضور افراد پر مخاطره در سطح شهر سبب روند رو به کاهش شده است چرا که حضور افراد پرمخاطره در شهر سبب افزایش آمار خواهد شد.

کاهش ۱۵ درصدی مرگ و میر ناشی از کرونا در استان تهران

زالی با بیان اینکه برخی از علائم جدید نیز در کرونا بروز پیدا کرده است افزود: علائمی مانند مشکلات گوارشی، کاهش اشتها و اختلال بویایی و درد عضلانی و اسهال از موارد بالینی محسوب می‌شود که بروز آن سبب بستری شدن افراد خواهد شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران عنوان داشت همچنان عدم حضور غیر ضروری افراد در شهر و توجه و رعایت پروتکل‌ها و بهداشت فردی از جمله موارد مهم و مورد توصیه است که توصیه مؤکد در این زمینه وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین