کد خبر: ۶۵۲۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

استاندار تهران: اجرای طرح ترافیک منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست

استاندار تهران گفت: اجرای طرح ترافیک در پایتخت منوط به ستاد ملی کروناست و از همین رو نمی توان زمان مشخصی برای آن تعیین کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بنا بود طرح ترافیک از ۲۹ اردیبهشت اجرا شود که با هماهنگی های انجام شده اجرای آن به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

وی یادآورشد: با تمامی این هماهنگی ها انجام شده باید تاکید کرد که اجرای آن در هر زمانی وابسته به تصمیم ستاد ملی کروناست.

استاندار تهران: اجرای طرح ترافیک منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست

محسنی بندپی در خصوص سفرهای تعطیلات عید سعید فطر اظهارداشت: توصیه های سازمان بهداشت جهانی بر لزوم رعایت نکات بهداشتی تاکید دارد و همچنان باید پروتکل های ضروری برای جلوگیری از ابتلا به کرونا رعایت شود.

استاندار تهران با اشاره به رعایت نکات بهداشتی در این استان گفت: روزانه در استان بر اثر همین رعایت نکات روزانه کمتر از ۱۰ نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می دهند.

وی خاطر نشان کرد: میانگین تعداد بهبودیافتگان در کشور ۸۰ درصد است در حالی که این رقم در استان تهران به ۸۸ درصد می رسد.

محسنی بندپی ادامه داد: در گذشته روزانه در این استان ۲۷ هزار مورد ماسک تولید می شد که این رقم با افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی به ۳۷۰ هزار مورد ماسک سه لایه و ۴۵۰ مورد ماسک صنعتی و ۲۷ هزار لیتر مواد ضد عفونی رسیده است.

استاندار تهران بر لزوم حمایت از بخش تولید تاکید کرد و گفت: باید به سمت حمایت از تولید ملی رفت و کیفیت و استانداردهای کالاهای تولیدی را افزایش داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین