کد خبر: ۶۵۲۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۸
با اشاره به پیشرفت تجهیزات نظامی ایران

احمدی‌نژاد: از واردات سیم‌خاردار به اینجا رسیدیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح، هفته دفاع مقدس را به ملت ایران، رزمندگان دلاور و شجاع،بسیجیان دریا دل، نیروهای مسلح و همه آزادگان جهان تبریك گفت و با بیان اینكه این هفته برای همه ملت های آزادیخواه جهان حاوی تجربیات گرانقدری است و 27 سال پیش در چنین روزی نیروهای اهریمنی به رهبری یك دیكتاتور زیاده طلب به سرزمین مقدس ایران حمله كردند و لشگرهای مجهز به صورت پی در پی به ملت تنها و دست‌خالی ایران هجوم آوردند تا جوانه‌های انقلاب ایران اسلامی را بخشكانند و تصور می‌كردند اگر همه توان سیاسی، اقتصادی و نظامی خود را بسیج كنند می‌توانند ملت ایران را از انقلاب و حركت عدالتخواهانه و یكتاپرستی پشیمان كنند. 

وی با اشاره به اینكه در دوران دفاع مقدس خسارت‌های فراوان اقتصادی و از دست دادن جمعی از بهترین‌های ملت همواره بر دل ملت ما خواهد ماند ادامه داد: این هفته یادآور پرافتخارترین و زیباترین روزهاست، همان روزهایی كه ملت ایران با رهبری مردی آسمانی سخت‌ترین تهدیدها را به فرصتی برای اعتلا تبدیل كردند. 

احمدی‌نژاد با اشاره به طراحی دشمنان برای حذف ایران از مناسبات جهانی و اینكه ملت ایران توانست در آن شرایط دشوار، زندگی، عزت و اقتدار را به ارمغان بیاورد اظهار داشت: در آن شرایط ایران توانست بیشترین تهدیدات را به بهترین فرصت‌ها تبدیل كند و امروز كسانی كه در آن زمان تحریم‌های اقتصادی و سیاسی را علیه ایران به كار گرفته‌اند ببینند كه ایران امروز كجا و آن ایران كجا.
 
رئیس جمهور با بیان اینكه ملت ایران تمدن‌سازی و خودباوری از دست رفته را در دوران دفاع مقدس بازیافت و امروز در همه صحنه‌ها با شتاب كم نظیر به سمت قله‌های افتخار در حال حركت است و خفاشان شب پرست و بدخواهان ملت‌ها ببینند كه دانشمندان ایران هر روز قله‌های جدیدی از علم را فتح می‌كنند و در خدمت صلح همه ملت‌ها قرار می‌دهند، در زمینه فرهنگی و نظامی نیز همینطور است. 

وی ادامه داد: كسانی كه تصور می‌كردند می‌توانند با حمله نظامی ایران را متلاشی كنند، بیایند و ببینند كه ایران، منسجم ،كار آزموده، مؤمن، خودباور، مقتدر و مجهز به تجهیزات مدرن دفاعی در وسط میدان ایستاده و از همه آرمان‌ها و هویت ملی ایران قدرتمندان دفاع می‌كند. 

احمدی نژاد ادامه داد: كسانی كه روزی در اوج جنگ و در نهایت مظلومیت ایران،‌این ملت را حتی از حق دستیابی به سیم خاردار محروم می‌كردند، ببینند همه تجهیزاتی كه امروز به نمایش در می‌آید دستاوردهای وزارت دفاع و قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران است. 

رئیس جمهور با اشاره به تبلیغات روانی دشمنان علیه ایران گفت: آنها در مقابل ملت ایران بارها شكست خورده‌اند، اما باز هم تصور می‌كنند با ابزار پوسیده جنگ روانی و تبلیغات و تحریم‌های اقتصادی می‌توانند جلوی حركت پرشتاب ملت ایران را بگیرند، اما اشتباه می كنند آنها بیایند و ببینند كه پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار ماست حالا اگر می‌خواهند می‌توانند باز هم آزموده را بیازمایند. 

احمدی‌نژاد با بیان اینكه «ملت ایران با پیروی از ولایت و به صورت متحد در وسط صحنه ایستاده و از آرمان‌های بلند الهی خود دفاع می‌كند»، تصریح كرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی نیروهایی مقتدر، مؤمن و سرافراز هستند و دنیا باید بداند و دانسته است كه اقتدار قوای مسلح ایران همواره در خدمت صلح و پیشرفت ‌ملت ها و دفاع از خداپرستی خواهد بود و ملت ما هیچگاه چشم طمع به منافع، سرزمین و شخصیت دیگر كشورها نداشته است اما تاریخ نشان داده كه قلدران و پرخاشگران در مقابل ملت ایران جز پشیمانی، سرافكندگی و شكست حاصلی نداشته است. 

احمدی‌نژاد با تاكید بر این نكته كه «ما می‌خواهیم همه جهان و منطقه سرشار از صلح و امنیت باشد»، اظهار داشت: ملت‌های منطقه می‌توانند امنیت را برقرار كنند و نیازمند حضور بیگانگان نیستند چرا كه حضور بیگانگان ریشه انحراف‌ها و تهدیدهاست و قطعاً خروج آنها به نفع صلح و امنیت پایدار است. 

وی ادامه داد: مشكل بیگانگان، تغییر نگاه، شجاعت اقرار به شكست و تصمیم درست مبنی بر خروج و احترام به ملت ها به خصوص ملت عراق است و قطعاً متهم كردن دیگران دردی از آنها دوا نمی كند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین