کد خبر: ۶۵۲۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

زمان واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت

باتوجه به اینکه مشمولان سهام عدالت می‌توانند از سه‌شنبه ۳۰ درصد از سهام خود را در بانک‌ها بفروشند، معاون وزیر اقتصاد ضمن برشمردن دلیل حضور بانک‌ها در فروش سهام عدالت، زمان واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت به حساب متقاضیان را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت امور اقتصادی و دارایی به تازگی اعلام کرد که دارندگان سهام عدالت که قصد فروش آن‌ را دارند، می‌توانند از سه‌شنبه ۶ خرداد ماه با مراجعه به بانکی که قبلا در آن حساب بانکی داشته و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کردند، معادل ۳۰ درصد از سهام خود را بفروشند.

حال معاون امور بانکی و بیمه این وزارتخانه درباره علت ورود بانک‌ها برای فروش سهام عدالت، اظهار کرد: یکی از دلایلی که برای فروش سهام عدالت از خدمات بانک‌ها استفاده می‌شود، این است که بانک‌ها بتوانند تقاضاهای مردم را برای فروش تجمیع کنند و در شرایط مناسب در بازار سرمایه عرضه کنند.

زمان واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت

وی افزود: اگر قیمت سهام رو به پایین باشد، قطعا بانک باتوجه به اینکه منافع دارندگان سهام عدالت اصل است با شرایط خاص عرضه می‌کند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد به محض فروش، روز بعد بر اساس تمهیدات اندیشیده شده وجه آن از طریق بانک‌ها به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
ورودبانک کلاه گذاشتن سرسهام داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین