کد خبر: ۶۵۲۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

فعالیت‌های عجیب در جاده منتهی به ویلای کیم جونگ اون

درحالیکه مقام‌های کره شمالی همچنان درباره ادعاهای مربوط به بیماری سخت رهبری این کشور سکوت اختیار می‌کنند، یکی از نیروهای امنیت نظامی ارشد این کشور مدعی شده که مسیر اختصاصی منتهی به ویلای کیم جونگ اون شاهد فعالیت‌ها و رفت و آمدهای عجیب در روزهای گذشته بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از منابع مطلع در استان ریانگانگ گفت:‌ از ۹ مه، فرماندهی گارد عالی به صورت تصادفی فعالیت‌هایش را در کنترل جاده اختصاصی منتهی به ویلای مورد استفاده کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ۱۰ روز گذشته افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع مطلع همچنین توضیح داد که این جاده قبلا فقط توسط دو نیروی امنیتی حفاظت می‌شد اما در روزهای گذشته یک کانکس در ۵۰ متری ورودی جاده ایجاد شده و یک مرد مسلح ایستاده که هر دو ساعت تعویض می‌شود. همچنین مقام‌های فرماندهی گارد عالی که مسئول حفاظت از کیم جونگ اون هستند با ادوات جنگی در مسیر قرار دارند.

فعالیت‌های عجیب در جاده منتهی به ویلای کیم جونگ اون

این ادعا در حالی منتشر شده که گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه خواهر کیم جونگ اون مسئولیت اداره اتاق ۳۹ را به دست گرفته، مطرح شده؛ این اتاق یک اداره مرموز است که پول نقد برای کشور تولید می‌کند. آمریکا مدعی است که این بخش برای تامین مالی برنامه‌های اتمی کره شمالی طلا، مواد مخدر و سایر مولفه‌های مورد نیاز فعالیت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین