کد خبر: ۶۵۲۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری زیتون تهران

ساعتی پیش مجتمع تجاری زیتون شهرک شهید بروجردی در اتوبان بعثت در شرق تهران طعمه حریق شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر، گفت: در پی اطلاع رسانی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ساعت ۲:۱۶ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه)، آتش نشانان به محل یک مورد آتش سوزی گسترده در بزرگراه بعثت قبل از سه راه افسریه مراجعه کردند.

ملکی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه سوم مرکز تجاری زیتون رخ داده است و در طبقه سوم این مجتمع تالار پذیرایی بزرگی به وسعت ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر قرار دارد.

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری زیتون تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ایستگاه اول آتش نشانی در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل رسید و در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴ دستگاه نردبان و بالابر هیدرولیکی و چندین دستگاه تانکر آب و خودروی تجهیزات تنفسی به همراه عوامل شهرداری منطقه در محل حاضر هستند.

وی تصریح کرد: زمانی که نیروهای ما به محل رسیدند تمام ۵۰۰-۶۰۰ متر فوقانی کاملاً شعله ور بوده است و از همه اضلاع شعله‌های آتش به ارتفاع چندین متر بالا می‌زد و صدای انفجارهایی شنیده می‌شد که احتمالاً به دلیل وجود سیلندرهای گاز بوده است. سقف روی طبقه که یک سقف شیشه‌ای و غیرمقاوم بود در دقایق اولیه تخریب شد.

ملکی با بیان اینکه طبقه سوم این مجتمع کاملا در آتش سوخته اما کسی آسیب ندیده است، تصریح کرد: در حال حاضر آتش کاملاً خاموش شده است و احتمال سرایت به اطراف وجود ندارد؛ نیروهای ما مدت زیادی است که به داخل نفوذ پیدا کرده‌اند و در حال لکه گیری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین