تصاویر| استقبال از بازیکنان پرسپولیس پس از کرونا
عصر شنبه ۹۹/۳/۳ اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته در ورزشگاه شهید کاظمی تهران برگزار شد.
به گزارش آفتاب نیوز، در ابتدای این جلسه تمرینی که پس از وقفه سه ماهه بهدلیل شیوع کرونا برگزار میشد از تمامی بازیکنان تست آمادگی جسمانی گرفته شد.