کد خبر: ۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۵

آیا علی‌آبادی کنار می‌کشد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در شرایطی که برخی به شوخی می‌گفتند: شاید احمدی‌نژاد بخواهد مثل برلوسکونی که هم نخست‌وزیر بود و هم رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، هر دو پست ریاست جمهوری و ریاست فوتبال را در اختیار داشته باشد. این معاون او بود که در آخرین لحظات ثبت‌نام کرد تا موجی از مخالفت‌ها را دامن بزند. 

علی‌آبادی که اگر روزی 24 ساعت کار کند باز هم برای رسیدگی به همه رشته‌های ورزشی زمان کم می‌آورد، حال به غیر از حضورش در جلسات هیأت دولت؛ به عنوان معاون رئیس جمهور، چشم به سمتی دوخته که به خودی خود فوق‌العاده وقت‌گیر است. 

البته ایشان جایی به زبان طنز گفته که «با 20 درصد از توانم هم می‌توانم فوتبال را به خوبی اداره کنم»(!) اما واقعیت اینست که فوتبال آدم تمام وقت می‌خواهد و اصولا هم تا جایی که حافظه‌مان یاری می‌کند قرار نبود رویکرد دولت نهم به سمت پرورش مدیران دو شغله باشد. 

در ارتباط ثبت‌نام غافلگیرکننده علی‌آبادی یک نکته واضح است که آن اینست که اگر او استعفا ندهد و تا روز انتخابات دوام بیاورد «بلارقیب» خواهد بود زیرا نه هیأت‌هایی که زیر نظر سازمان تربیت بدنی فعالیت می‌کنند و به کمک‌های مادی و معنوی این نهاد محتاجند به کس دیگری رأی می‌دهند و نه بسیاری از باشگاه‌ها و دیگر صاحبان رأی این جسارت و توانایی را در خود می‌بینید که بخواهند فردی غیر از علی‌آبادی را انتخاب کنند، بنابراین حضور معاون رئیس جمهور در انتخابات فدراسیون فوتبال، بار دیگر ثابت کرد که تغییرات ایجاد شده در اساسنامه ناکارآمد بوده و به هدف فیفا که همانا دور ساختن دست نهادهای سیاسی است از مستطیل سبز نرسیده است. 

پیرامون این حضور شایعاتی هم به گوش می‌رسد که به عنوان مثال می‌توان از استعفای دقیقه 90 رئیس سازمان به نفع یکی از کاندیداها یاد کرد. به هر صورت دولت نهم همانگونه که در سایر عرصه‌ها مرتکب اعمالی ناگهانی و غافلگیر کننده شده حالا و در فوتبال نیز همان رویه را در پیش گرفته است،‌ رویدادی که امیدواریم به ضرر این رشته ورزشی تمام نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین