کد خبر: ۶۵۲۷۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۷
رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

هرکس شکایت دارد کتبا ارسال کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- محسن صفایی‌فراهانی اعلام کرد: «هر یک از نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که تصور می‌کنند حقی از آن‌ها ضایع شده است باید شکایت و دلایل مستند خود را به کمیته برگزاری ارائه دهند تا موضوع قابل طرح و پی‌گیری باشد».

به دنبال اعتراضات «سردار آجرلو»، از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال مبنی بر وقوع برخی تخلفات در روند انتخابات این فدراسیون، رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال، در گفت و گو با خبرنگار آفتاب گفت: «هرکس مشکلی دارد باید دلایل خود را به صورت مستند ارائه کند تا قابل بررسی و پی‌گیری باشد».

سردار آجورلو صبح امروز و در جمع خبرنگاران با طرح ادعای وقوع برخی تخلفات از جانب نزدیکان «محمد علی‌آبادی»، خطاب به صفایی فراهانی گفته بود: «روی صحبت من با آقای صفایی فراهانی است؛ شما به عنوان مدعی قانونمداری، شفافیت و همچنین به عنوان ناظر انتخابات، در مقام عدالت و قضاوت چرا سکوت کرده اید؟ آیا این اتفاقات را نمی بینید. اگر نمی بینید ضعف شما در نظارت است و اگر می بینید و سکوت کرده اید باید به دنبال دلایل دیگری بود زیرا شما نباید خود را مانند داوری که سوت را از آن گرفته اند، نشان دهید. آیا معذوریتی دارید یا تفاهمی صورت گرفته است؟ پس چرا سکوت کرده اید».

فراهانی در پاسخ به این اظهارات گفت: «من نه علم غیب دارم و نه می‌توانم بر اساس مندرجات روزنامه‌ها کاری انجام دهم. هر اشکال و شکایتی را باید حداقل یک نفر یه کمیته برگزاری منتقل کند که تا کنون هم حتی یک مورد مراجعه و شکایت نداشته‌ایم. ایشان هم اگر شکایتی دارند باید مطرح کنند تا به آن رسیدگی شود».

به گزارش آفتاب، سردار آجرلو همچنین ادعا کرده بود که: «آقایان پیغام داده اند که 3 رای من مخدوش است، یعنی باشگاهی دو فکس ارسال کرده که در یکی از آنها به علی آبادی و در دیگری به آجورلو رای داده است. اما من کپی فاکس ها را دارم. ضمن اینکه شاید بیشتر از ده رای به من داده شده باشد».

فراهانی در پاسخ به این ادعاها نیز به خبرنگار آفتاب گفت: «مهلت ارسال نمابرها به فدراسیون تا روز یکشنبه (اول مهرماه86) است. بنابر این ما هنوز به اسامی ارسالی رسیدگی نکرده‌ایم، چطور این آقایان متوجه این اخبار شده‌اند؟ ضمن اینکه امکان ندارد کسی دو برگ داشته باشد. این امر محال است چرا که ما همه برگه‌ها را بررسی کرده‌ایم، اگر هم چنین اتفاقی بیافتد تخفل رخ داده و هر دو رای باطل اعلام می‌شود»

سردار آجرلو در بخش دیگری از اظهارات خود به فرم ارسالی «دنی اولروم» بازیکن تیم ابومسلم اشاره کرده بود که به عنوان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در انتخابات امسال دارای حق رای است. آجرلو اظهار داشته بود: «فرم تکمیل شده از طرف اولروم و با امضای این بازیکنان به فدراسیون ارسال شده اما مسئولان این ارگان با بیان این بهانه که این رای با دست خط خودش نوشته نشده زیرا اولروم فارسی بلد نیست، می خواهند این رای را هم باطل کنند».

فراهانی در پاسخ به این اظهارات نیز تصریح کرد: «ما که خط افراد را نمی‌شناسیم، ملاک برای ما امضا و اثر انگشت است. در مورد آقای اولروم هم امضا و اثر انگشت ایشان را تطبیق خواهیم داد و در مورد صحت و سقم اظهارنامه ایشان قضاوت خواهیم کرد».

رییس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در مورد بخشی از سخنان سردار آجورلو که بر اصول‌گرایی خود تاکید کرده و اعلام کرده بودند «اگر من بیشتر از آقای علی‌آبادی اصول‌گرا نباشم، کم‌تر هم نیستم» تاکید کرد: «ما به اصول‌گرا و اصلاح‌طلب کاری نداریم، برای ما تنها سلامت انتخابات اهمیت دارد که آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم».

فراهانی در مورد مراحل برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال توضیح داد: «بر اساس آیین‌نامه هر یک از اشخاص دارای حق رای باید نام کاندیدای مورد تایید خود را به فدراسیون فکس کنند و پس از اتمام فرصت ارسال این اسامی هم باید تاییدیه آن را به حضورا به فدراسیون تحویل دهند».

وی تاکید کرد: «این تاییدیه اصلا به معنی انتخابات نیستو هنوز زمان انتخابات نرسیده است. این صرفا تاییدیه نامزدهای انتخاباتی است که بر اساس آیین‌نامه، نامزدهای ریاست فدراسیون به 10 رای و دیگر اعضا به 5 رای برای تایید و شرکت در انتخابات نیاز دارند. پس از این مرحله، انتخابات در روز دوشنبه 23مهرماه و با آرای مخفی برگزار می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین