کد خبر: ۶۵۲۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

افشاگری عجیب بازیکن سابق پرسپولیس از حضور جادوگر در رختکن

بازیکن سابق پرسپولیس از خاطرات حضور جادوگران در رختکن یکی از تیم‌های لیگ برتری و اتفاقات عجیب آن زمان گفته است.
آفتاب‌‌نیوز :

با وجود اینکه جادوگری در فوتبال ایران تکذیب همیشه می‌شود، اما با گذشت چندسال بازیکنان بازنشسته افشاگری می‌کنند و بر وجود این اتفاقات صحه می‌گذارند.

یکی از این تایید‌های جالب در حرف‌های احسان خرسندی بازیکن سابق پرسپولیس است که یک فصل در ابومسلم بازی کرد. او به وضوح از وجود یک جادوگر در کنار تیم پرده برداشت، اما دیگر نه آن مالک در فوتبال ایران فعال است و نه اثری از آن باشگاه در فوتبال ایران باقی مانده...

افشاگری عجیب بازیکن سابق پرسپولیس از حضور جادوگر در رختکن

حرف‌های جالب خرسندی را بخوانید:

آن فصل برای ابومسلم عجیب و غریب بود. ابتدا گفتند ژان تیگانا را می‌خواهند بیاورند و بعد از آن با نامجومطلق توافق کردند و در نهایت علی حنطه سرمربی شد. بعد می‌گفتند که در آن تیم مربی جایی ندارد و جادوگر همه کاره است.

من زمانی که در ابومسلم بودم خیلی مربی داشتیم. آقای غیاثی بود، آقای حنطه بود، آقای برگی زر بودند، یک مدت یکی از کمک‌ها سرمربی شد، آقای میثاقیان آمدند و ... خیلی مربی داشتیم. این اتفاقاتی که می‌گویید در ابومسلم رخ می‌داد. یک روز تدارکات تیم می‌آمد و با قیچی یک تیکه از مو‌های ما را می‌زد، خیلی جالب بود برای من. یا مثلا یک آقایی می‌آمد روبروی ما می‌نشست با یک تسبیح بزرگ و چشمانش را می‌بست و مثلا می‌گفت: شماره ۱۱ بازی کند شما نتیجه نمی‌گیرید و من هم شماره ۱۱ بودم و می‌رفتم روی سکو می‌نشستم. برای vip ورزشگاه ثامن باید ۳۰۰-۴۰۰ پله را بالا می‌رفتی و من این پله‌ها را بالا می‌رفتم و باز هم تیم نتیجه نمی‌گرفت و فردا می‌آمدند و یک کار دیگر می‌کردند. بله چنین اتفاقاتی در مشهد رخ می‌داد.

با این که خلافش اثبات می‌شد، ولی هنوز به استفاده از جادوگر اصرار داشتند؟

خیلی اعتقاد داشتند.

نتیجه‌ای هم دیدند؟ مثلا پیش آمده بود که توپی ناگهانی وارد دروازه شود یا خلاف آن اتفاق بیفتد؟

نه این گونه نبود. ما لحظه‌های آخر با سلام و صلوات در لیگ ماندیم. یعنی اگر پیام، استقلال را در مشهد می‌برد ما قطعا سقوط می‌کردیم. حتی با وجود این که هر هفته می‌دیدند اتفاقی نمی‌افتد، باز هم به استفاده از جادوگر اصرار داشتند.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
امجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
با این تیتر زدنتان. شرم آور است. اگه می توانید در میدان پرسپولیس را شکست بدهید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین