کد خبر: ۶۵۲۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

آغاز پروازهای لوفت‌هانزا به ۲۰ مقصد جهان

به نظر می‌رسد که شرکت هواپیمایی لوفت هانزا قصد دارد از اواسط ماه آینده میلادی پروازهای خود را به ۲۰ مقصد بین المللی در جهان از سر بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

لوفت هانزا که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی در آلمان و جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد پروازهای خود به ۲۰ مقصد بین المللی در جهان را از اواسط ماه آینده میلادی یعنی ژوئن ۲۰۲۰ از سر بگیرد.

سخنگوی لوفت‌هانزا در این خصوص خاطرنشان کرده است که این مقاصد بین المللی شامل شهرهای مالاگا، ونیز، ایبیزا، فارو، رودز، کِرِت و مالورکا خواهد شد و پروازهای این ایرلاین از هاب و مقر اصلی خود در فرودگاه فرانکفورت آلمان انجام خواهد شد.

آغاز پروازهای لوفت‌هانزا به ۲۰ مقصد جهان

وی در ادامه سخنان خود افزود: سایر مقاصد بین المللی مورد نظر در پایان هفته آینده رسانه‌ای خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، این ایرلاین بزرگ آلمانی پیشتر نیز اعلام کرده بود که پروازهای خود به شهرهای لس آنجلس آمریکا، تورنتو کانادا و بمبئی در هند را همزمان با برداشته شدن محدودیت در سفر و باز شدن مرزهای هوای کشورهای مختلف آغاز خواهد کرد.

لوفت هانزا همچنین به منظور جبران خسارت های مالی ناشی از شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا در حال مذاکراتی با دولت آلمان برای اخذ یک وام به ارزش ۹ میلیارد یورو معادل ۹.۸ میلیارد دلار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین