کد خبر: ۶۵۲۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

طغیان کرونا در خوزستان / شناسایی ۶۲۹ بیمار جدید

اهواز- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: ۶۲۹ مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته در خوزستان شناسایی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

علی احسان‌پور بعد از ظهر دوشنبه درباره آخرین آمار ویروس کرونا در استان خوزستان، بیان کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز (۴ لغایت ۵ خرداد) ۶۲۹ مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع ۶۲۹ بیمار جدید، ۵۰۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند.

طغیان کرونا در خوزستان / شناسایی ۶۲۹ بیمار جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: با احتساب این ۶۲۹ نفر، کل مبتلایان کرونا در خوزستان به ۱۱ هزار و ۴۸ نفر افزایش یافت.

احسان‌پور اظهار کرد: در حال حاضر ۷۵۲ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان مورد درمان قرار دارند و با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۹ هزار و ۸۳۱ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز افزود: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر در استان رسید.

وی تأکید کرد: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام می‌شود.

به گفته احسان‌پور، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع در راستای کاهش خطر ابتلاء به این بیماری همچنان مورد تأکید است و انتظار می‌رود با توجه به شرایط استان و تسریع در قطع زنجیره انتقال بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین