کد خبر: ۶۵۲۹۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
بی‌اعتنایی بولسونارو نسبت به کرونا، باعث خشم مردم برزیل شده است

خاویر بولسونارو، رئیس‌جمهور متهم به "قتل" که با خونسردی هات داگ می‌خورد

خاویر بولسونارو، در خیابان با خونسردی هات داگ خرید و مشغول خوردن آن بود. زمانی که او در برازیلیا پایتخت برزیل هات داگ و نوشابه می‌خورد بیش از ۹۶۵ نفر از برزیلی‌ها به صورت روزانه بر اثر ابتلا به کرونا در حال جانباختن بودند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- "خاویر بولسونارو" رییس جمهوری برزیل از سوی بسیاری از برزیلی‌ها به عنوان یک "قاتل" شناخته شده چرا که نسبت به شیوع کرونا در کشورش بی‌اعتناست و به دلایل اقتصادی با قرنطینه مخالفت می‌ورزد و این موضوع سبب شده تا آن کشور در زمینه ابتلا به ویروس کرونا در سطح جهانی رکورددار شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه "گاردین" درباره نظر مردم برزیل پیرامون عملکرد بولسونارو در قبال شیوع ویروس کرونا می‌نویسد: "برزیلی‌ها برچسب قاتل را به او زده‌اند. با این حال، او شنبه شب در خیابان با خونسردی هات داگ خرید و مشغول خوردن آن بود. زمانی که او در برازیلیا پایتخت برزیل هات داگ و نوشابه می‌خورد بیش از ۹۶۵ نفر از برزیلی‌ها به صورت روزانه بر اثر ابتلا به کرونا در حال جانباختن بودند.

خاویر بولسونارو، رئیس‌جمهور متهم به

بولسونارو سیاستمداری راستگرا و پوپولیست است شبیه "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا. او نسبت به توصیه‌های بهداشتی درباره فاصله‌گذاری اجتماعی بی‌اعتناست. این در حالی است که بیش از ۲۲ هزار نفر در برزیل بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. بیش از ۳۷ هزار مورد ابتلا به ویروس در برزیل تایید شده است. در نتیجه، از این نظر برزیل پس از امریکا در جایگاه دوم جهان از نظر بیشترین میزان آلودگی بر اثر شیوع ویروس قرار دارد.

البته طبق نظرسنجی‌ها هنوز یک سوم از برزیلی‌ها از بولسونارو حمایت می‌کنند. با این حال، خشم عمومی زیادی نسبت به او در رسانه‌های اجتماعی ابراز می‌شود. از او علاوه بر قاتل با برچسب‌ها و عناوین توهین‌آمیزی، چون "آشغال" و "فاشیست" نیز یاد شده است.

ادواردو پسر بولسونارو نیز موضعی مشابه پدرش دارد و جمعه شب گذشته در مهمانی‌ای لاکچری در ملکی رو به ساحل در سائوپائولو شرکت کرده بود. تنها در سائوپائولو شش هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
1
آیا کرونا شیپور پایان دوران پوپولیست هارابه صدا درآورده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
3
خیلی جالب است مسئولان درجه اول خیلی از کشورها مانند این رئیس جمهور براحتی درخیابانهای شهرشان تردد می کنند وخرید می کنند.دریک فیلم مستنددیدم که جانسون نخست وزیرانگلیس با یک دوچرخه کهنه که در کشور ما کسی سوار آن نمی شود وکسی ده هزار تومان هم آنرا نمی خرد به تنهایی وبدون داشتن همراه دوچرخه اش رابه یک تیرچراغ برق مقابل یک سوپر مارکت ایرانی قفل کرد واز سوپرمارکت ایرانی خرید کرد وبا حوصله بسیارزیاد ولبخند وبسیار صمیمی با تمام ایرانی های حاضر در سوپر مارکت ازجمله خود فروشنده هاخوش وبش کرد وعکس سلفی ویادگاری گرفت وبعد با خوشرویی تمام با آنها خداحافظی کرد وقفل دوچرخه اش را باز کرد وسوار دوچرخه اش شد ولبخندزنان و رکاب زنان بطرف خانه اش رفت....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
0
تیتر خیلی مسخره ای گذاشتید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
0
396000 نفر نه 37000 معلوم نیست رقم 37000 از کجا امده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
این بنده خدا که یک ساندویچ خورده.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین