کد خبر: ۶۵۳۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

ماجرای بیکارشدن ۳۵ نفر از نیروهای اورژانس دزفول

یکشنبه شب، ۳۵ نفر از نیروهای اورژانس دزفول از کار بیکار شدند. مسئولان می‌گویند: این بیکاری، خودخواسته بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

حرف و حدیث بسیاری حول تعدیل یا بیکاری ۳۵ نیروی اورژانس دزفول وجود دارد. همکاران این نیروها می‌گویند: این کارگران که با جدیت پیگیر پرداخت سه ماه معوقات مزدی خود بوده‌اند، به طور دسته‌جمعی اخراج شده‌اند.

آنها معتقدند؛ ارتباطی میان این بیکاری و پیگیری معوقات مزدی نیروهای اورژانس وجود دارد؛ نیروهایی که در این بحران کرونا و بار سخت کار، معوقات مزدی‌شان پرداخت نشده است.

ماجرای بیکارشدن ۳۵ نفر از نیروهای اورژانس دزفول

با این حال، محمودی‌نژاد (مدیر مرکز اورژانس دزفول) گفته است که این نیروها به دلیل پرداخت نشدن حقوق در محل کار حاضر نشدند و کسی آنها اخراج نکرده است.

همزمان رییس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول هم گفته است: «مشکل اشتغال نیروهای شرکتی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی دزفول به محض تامین اعتبار حل می‌شود.»

از قرار معلوم، این ۳۵ نفر از نیروهای شرکتی شاغل در اورژانس دزفول بوده‌اند. همکاران این نیروها می‌گویند فارغ از دلیل بیکاری و هرچه که اتفاق افتاده است، خواسته ما این است که در این شرایط بحرانی و در زمانی که بحران کرونا در خوزستان بسیار جدی است و کار نیروهای اورژانس به شدت سنگین است، همکارانمان بیکار نشوند و به سر کار بازگردند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اخراج ۳۵ نفر از کارکنان پایگاههای اورژانس ۱۱۵ را تکذیب کرد.

واکنش دانشگاه علوم پزشکی دزفول

به گزارش روابط عمومی اورژانس کشور، سید محمد محمود نژاد رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اظهار داشت: اخراج ۳۵ نفر از کارکنان اورژانس ۱۱۵ صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنیم.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: خدمات فوریت های پزشکی این دانشگاه طبق روال عادی انجام می گیرد.

محمودنژاد از رسانه‌ها خواست به شایعه ها توجه نکنند و هرگونه خبر را از منابع رسمی پیگیر باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین