کد خبر: ۶۵۳۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱

نوبخت: پروژه‌های زمانبندی شده ۹۹ تا آخرسال بهره‌برداری می‌شود

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تمامی تعهدات دولت باید عملی شود و سازمان برنامه و بودجه خود را متعهد به انجام تکالیف می‌داند، گفت: تمامی پروژه‌های زمانبندی شده سال ۹۹ در کشور تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه رشت - قزوین در رودبار با بیان اینکه این بازدید براساس تعهد قبلی، صورت گرفته است، افزود: اعتبارات تمامی پروژه‌هایی که بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد از جمله آزادراه رشت - قزوین باید تامین و در موعد مقرر به بهره برداری برسد و هیچ خلف وعده‌ای انجام نخواهد شد.

وی از شروع تخصیص اعتبارات نقدی برای آزادراه رشت - قزوین در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: برای نخستین بار نه فقط پروژه آزادراه رشت - قزوین بلکه سایر پروژه‌های مهم استان‌های کشور که برنامه زمانبندی آن‌ها سال ۹۹ است در فروردین ماه امسال اعتبار تخصیص داده شد.

نوبخت: پروژه‌های زمانبندی شده ۹۹ تا آخرسال بهره‌برداری می‌شود

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از پروژه آزاد راه رشت - قزوین براساس برنامه زمان بندی شده، پیش ملت شرمنده و سرافکنده نشده و هموطنان بتوانند بدون مشکل ترافیک از مواهب الهی استان برخوردار شوند.

نوبخت یادآورشد: با وجود همه دشواری‌های مالی که در کشور وجود دارد از جمله قیمت نفت و رکود مالیات به دلیل شیوع ویروس کرونا، اهتمام ما بر آن است که تمام پروژه‌های عمرانی برنامه ریزی شده را به انجام برسانیم و هنر آن است که این کار در این شرایط سخت انجام شود.

وی با تاکید بر این که با توجه به شرایط، در منابعی که از پیش تعیین شده محدود نمی‌شویم، خاطرنشان کرد: با نظارت‌های فنی و کارشناسی، سازمان برنامه و بودجه خود را متعهد می‌داند که هرچه اعتبار نیاز باشد تامین کند و این مهم نه تنها برای پروژه آزادراه رشت -قزوین بلکه برای تمامی پروژه‌های مهم در کشور که از سوی دولت تعهد شده انجام خواهد شد.

عملیات اجرایی آزادراه قزوین - رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین - زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره‌برداری رسید، اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و هم اکنون عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
بازنشستگان تورم بيش از پنجاه در صدي را نميتوانند تحمل كنند ، مي فهمي.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین