کد خبر: ۶۵۳۲۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

استاد دانشگاه، ۴۰ زن را در مشهد مورد آزار قرار داد

مردی که عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌های کشور است و با همدستی یک زن تحصیلکرده دیگر و راه‌اندازی دفاتر مشاوره روان شناسی، زنان جوان دارای مشکلات و تالمات روحی و روانی را قربانی نیات پلید و شیطانی می‌کردند، از سوی دادستان مرکز خراسان رضوی دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای این زن و مرد که عنوان «دکتر» نیز دارند، از چندین ماه قبل زمانی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت که قاضی غلامعلی صادقی (دادستان وقت مشهد) در پی دریافت گزارش‌های غیرمستقیم و محرمانه، مبنی بر سوءاستفاده مدیران دو دفتر مشاوره روان‌شناسی از زنان دارای تالمات روحی، دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری غیرمحسوس با رعایت همه جوانب قانونی و شرعی صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات گسترده‌ای آغاز شد تا این که با جمع آوری اسناد و مدارک و شکایت برخی از زنان جوان، مرد ۴۰ ساله که عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌های کشور است، مراجعان خود را با ادعا‌های دروغین مانند ارتباط با امام زمان (عج) یا حلول روح شیطانی، مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

با به دست آمدن این سرنخ‌ها و گزارش مراجع امنیتی، قاضی دستور دستگیری متهمان مذکور را صادر کرد. متهمان این پرونده در حالی به دام افتادند که رسیدگی به اتهامات هولناک این افراد در مجتمع قضایی شهید رجایی مشهد وارد مرحله جدیدی شد. آنان متهم هستند که بیش از ۴۰ زن جوان را طعمه اهداف شیطانی خود کرده اند.

استاد دانشگاه، ۴۰ زن را در مشهد مورد آزار قرار داد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
اگه توی آمریکا بود که الان رسانه میلی و شماها خودتون رو از کشته بودین ولی در این مورد فقط دو خط خبر؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
عجب
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین