کد خبر: ۶۵۳۲۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

جنجال توییت نماینده مجلس در اولین روز کاری!

توییت یکی از منتخبان مجلس یازدهم درخصوص استفاده از مترو برای رفتن به مراسم افتتاحیه مجلس جنجال ساز شد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی خضریان یکی از نمایندگان منتخب دور جدید مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود با انتشار تصویری از ایستگاه متروی بهارستان نوشت: امروز صبح برای اینکه فراموش نکنم قرار است چه کسانی را نمایندگی کنم، با مترو به سمت ایستگاه بهارستان و حضور در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم رفتم و به سال‌هایی که در طول زندگی با تمام فرود و فرازش پشت سر گذاشتم فکر کردم؛ سال‌هایی که با سرعت قطار عمر را به امروز رساند.

پس از توییت این نماینده، کاربران با توجه به درختان تصویر منتشر شده اظهار داشتند که این تصویر مربوط به پاییز است نه بهار. در همین خصوص خضریان خود پاسخ داد که از عکس تزیینی استفاده کرده است.

جنجال توییت نماینده مجلس در اولین روز کاری!

اما جنجال اصلی آنجا به پا شد که کاربران از عدم توقف قطار مترو در ایستگاه بهارستان طی برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم خبر دادند.

با افزایش انتقادات از توییت این نماینده منتخب مجلس، وی در توضیح دیگری نوشت: به همین دلیل مجبور شدم در ایستگاه دروازه شمیران پیاده شوم. در متن هم نوشته شده به سمت ایستگاه بهارستان رفتم اما خوب مترو نگه نداشت و به همین دلیل ناچارا در ایستگاه بعدی پیاده شدم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
خداعاقبت به خیرمان کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
نماینده ای که از الان داره میپیچونه ببین تا آخر چیکار میکنه .وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییی بررررررررررررررررررررررررررررررررر مااااااااااااااااااا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
صبر کن پس از چند ماه با رویس رولز از لواسان میروی مجلس .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین