کد خبر: ۶۵۳۵۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

شرکت هیوندای از سانتافه مدل ۲۰۲۱ خود رونمایی کرد/ تصاویر

بزرگ‌ترین تغییر در خودرو سانتافه۲۰۲۱، بازطراحی کامل چراغ‌های دوقسمتی آن است که حالا به دی‌لایت‌های T شکل مجهز شده تا از نسخهٔ قبلی و همین‌طور دیگر کراس‌اوورهای هیوندای متمایز شود.
آفتاب‌‌نیوز :

چند وقتی است که هیوندای در حال کار روی فیس‌لیفت سانتافه است و در ماه‌های اخیر پرتوتایپ‌های آن در حال آزمایش دیده شده‌اند.

در تصاویر جاسوسی، بدنه‌ای آشنا با طراحی جدید جلو و عقب دیده می‌شد که تغییرات آن به خاطر پوشش‌های استتاری سنگین و روکش‌های ضخیم بدنه، قابل‌تشخیص نبود. حال، اما هیوندای اولین تیزر رسمی فیس‌لیفت سانتافه مدل ۲۰۲۱ را منتشر کرده که خوشبختانه نمای خوبی از دماغهٔ بازطراحی شدهٔ خودرو را نشان می‌دهد.

بزرگ‌ترین تغییر در دماغهٔ سانتافه، بازطراحی کامل چراغ‌های دوقسمتی آن است که حالا به دی‌لایت‌های T شکل مجهز شده تا از نسخهٔ قبلی و همین‌طور دیگر کراس‌اوورهای هیوندای متمایز شود. علاوه بر این، در این تصویر جلوپنجرهٔ جدیدی هم به چشم می‌خورد که با عرض بیشتر و الگوی داخلی متفاوت، شخصیت جدید و جسورانه‌ای به خودرو داده است. این جلوپنجره در نسخه‌های استاندارد و لوکس، با دو تریم مختلف ارائه می‌شود.

شرکت هیوندای از سانتافه مدل ۲۰۲۱ خود رونمایی کرد/ تصاویر

هرچند سانتافه مدل ۲۰۲۱ با دماغهٔ جدید به‌وضوح از نسخهٔ کنونی متمایز شده، اما این مهم‌ترین تغییر کراس‌اوور میان سایز هیوندای نیست، زیرا به گفتهٔ این شرکت، فیس‌لیفت سانتافه روی نسل سوم پلت‌فرم کاملاً جدید خودروساز کره‌ای ساخته شده که سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر خواهد بود. البته این اولین باری نیست که گروه هیوندای-کیا در فیس‌لیفت یک محصول از پلت‌فرم جدیدی استفاده می‌کند، زیرا این گروه در سال ۲۰۱۲ همین کار را با کیا سورنتو هم انجام داد.

به گفته هیوندای، سانتافه جدید اولین محصول این شرکت در اروپا و اولین کراس‌اوور آن در سطح جهان خواهد بود که از معماری جدید هیوندای که سال گذشته در سوناتا معرفی شد استفاده می‌کند.

شرکت هیوندای از سانتافه مدل ۲۰۲۱ خود رونمایی کرد/ تصاویر

این پلت‌فرم امکان پیشرفت قابل‌توجه در پرفورمنس، هندلینگ و ایمنی را فراهم می‌کند. استفاده از این پلت‌فرم جدید همچنین این امکان را به هیوندای می‌دهد که برای اولین بار سانتافه را به قوای محرکهٔ هیبریدی و پلاگین‌هیبریدی مجهز کند.

شرکت هیوندای از سانتافه مدل ۲۰۲۱ خود رونمایی کرد/ تصاویر

البته پیشرانه‌های بنزینی سنتی هم همچنان ارائه خواهند شد. نسخهٔ کنونی این کراس‌اوور کره‌ای اوایل سال ۲۰۱۸ به بازارهای جهانی عرضه شد و باعث تعجب است که تنها پس از گذشت دو سال به این سرعت هیوندای اقدام به به‌روزرسانی آن کرده است. به گفتهٔ این شرکت، اطلاعات بیشتر در مورد فیس‌لیفت سانتافه هفته‌های آینده منتشر و خودرو از ماه سپتامبر در اروپا عرضه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
1
1
باور کنید از پلت فرم پراید مدل 98 پایین تر است. این کجا پراید کجا. کره ای ها 100 سال عقبترازایرانی هاست. کو تا به ما برسن. اونا هنوز آفتابه نمی تونن تولید کنن.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
1
0
ما هم رو پراید کار کنیم همین شکلی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
3
ما هم بریم ببینیم تو قرعه کشی چهارتا آهن قراضه که باید پیش پیش پولشو بدیم اسممون درمیاد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
3
پراید یه چیز دیگست :))
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
1
این خبر دل این ملت رو به درد میاره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین