کد خبر: ۶۵۳۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

پلمب 11 واحد صنفی عرضه کننده قلیان در شمال تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از اجرای طرح برخورد با مراکز عرضه کننده قلیان در سطح شهر تهران خبر داد و گفت:در این طرح 11 واحد متخلف با دستور قضائی پلمب شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان از سوی قهوه خانه داران در 48 ساعت گذشته طرح مشترکی توسط ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه های 10 گانه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ پیرامون بازدید و نظارت از واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان در سطح پایتخت انجام گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران ضمن شناسایی مراکز و واحد های صنفی عرضه کننده قلیان از 601 واحد صنفی بازدید شد.

پلمب 11 واحد صنفی عرضه کننده قلیان در شمال تهران

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 217 متصدی واحد های صنفی رستوران و کافی شاپ تذکر کتبی دریافت کردند، گفت: 11 قهوه خانه متخلف که اغلب در مناطق شمالی تهران فعالیت داشتند به علت عدم توجه به قوانین و مقررات و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و عرضه قلیان به مشتریان خود پلمب و متصدیان آن دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

براساس گزارش سایت پلیس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان با بیان اینکه این طرح در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت این گونه واحد های صنفی مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین