کد خبر: ۶۵۳۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴

سخنگوی وزارت خارجه: جهان فریب بازی اتهام‌زنی آمریکا را نمی‌خورد

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: رژیم بی‌مسئولیت آمریکا بعد از ناکامی در انجام وظایفش در قبال مردم خود، همواره به دنبال راه فراری بوده تا افتضاحی که به بار آورده را پنهان کند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سید عباس موسوی» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «در قسمت جدید سریال «خروج» و در میانه یک همه‌گیری که جهان را پریشان کرده، ایالات متحده رابطه خود را با سازمان جهانی بهداشت قطع کرده است.»

وی ادامه داد: «این رژیم بی‌مسئولیت بعد از ناکامی در انجام وظایفش در قبال مردم خود، همواره به دنبال راه فراری بوده تا افتضاحی که به بار آورده را پنهان کند. اما بازی اتهام‌زنی، جهان را نفریفته و نخواهد فریفت.»

سخنگوی وزارت خارجه: جهان فریب بازی اتهام‌زنی آمریکا را نمی‌خورد

دونالد ترامپ دیروز (جمعه 9 خرداد) در نشست خبری با اعلام خروج رسمی آمریکا از سازمان جهانی بهداشت گفت: از آنجا که آنها نتوانسته‌اند اصلاحات لازم را انجام دهند، ما امروز روابط خود با سازمان جهانی بهداشت را پایان خواهیم داد.

وی پیشتر گفته بود، سازمان جهانی بهداشت در انجام وظیفه خود در واکنش به شیوع ویروس کرونا ناکام بوده است.

ترامپ، این سازمان وابسته به سازمان ملل را به جانبداری از چین متهم کرد و گفت: این سازمان واقعیت را درباره آنچه که در مرکز شیوع ویروس کرونا در شهر ووهان در چین روی داده، بیان نکرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی است که سازمان جهانی بهداشت اطلاعات نادرستی درخصوص ویروس کرونا منتشر کرده و با اقدام آمریکا در ممنوعیت ورود مسافران از چین مخالفت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین