کد خبر: ۶۵۳۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

حمله سایبری اسرائیل به یک روزنامه‌نگار زن لبنانی به دلیل حمایت از مقاومت

یک روزنامه نگار زن لبنانی اعلام کرد، آنچه "ارتش الکترونیک وابسته به سازمان جاسوسی ارتش اسرائیل" نامیده می‌شود، به صورت "غیراخلاقی" حمله‌ای به وی داشته که علت این امر موضع‌گیری‌های ضداسرائیلی او و تایید کردن مقاومت در لبنان و فلسطین بوده است.
حمله سایبری اسرائیل به یک روزنامه‌نگار زن لبنانی به دلیل حمایت از مقاومت
آفتاب‌‌نیوز :

 سنا کجک، روزنامه نگار لبنانی در صفحه خود برخی تصاویر را منتشر کرد که ثابت می‌کرد حمله‌ای برای تخریب وجهه وی صورت گرفته است و در این راستا، تصاویری بدون حجاب از وی و با لباسی نظامی منتشر شده که گفته‌ می‌شود او یک سرباز ارتش اسرائیل است و تحت پوشش خبرنگار به نفع اسرائیل و ارتش آن در لبنان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این حمله پس از آن صورت گرفت که کجک فیلمی را از خود منتشر کرد که در آن، خطاب به ارتش اسرائیل و سخنگوی رسمی آن، هر جمله و عبارت عربی را که به صورت غلط تلفظ می‌کردند، اصلاح می‌کرد.

این روزنامه نگار تصاویری را منتشر کرد که از طریق آنها تاکید می‌کند که او در یک دوره‌ نظامی برای ارتش لبنان شرکت کرده و ارتباطی با آن مواضع تحریک‌آمیز و اظهارات دروغینی که درخصوص وابسته بودن او به ارتش اسرائیل ترویج داده می‌شود، ندارد.

کجک تاکید کرد که از فرماندهی ارتش لبنان خواهد خواست تا این مساله را در بیانیه‌ای رسمی به منظور روشن شدن حقیقت، توضیح دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین