کد خبر: ۶۵۳۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲

نیروها تا مهار کامل آتش سوزی خائیز در آماده باش هستند

کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین کلانتری یکشنبه شب در بازدید از منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه از آمادگی همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خاییز و دیل خبر داد.

نیروها تا مهار کامل آتش سوزی خائیز در آماده باش هستند

وی افزود: همه امکانات استانی را برای مهار گسیل کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با مقامات ملی و اعلام حساسیت موضوع خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنان به صورت مستمر و مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماس هستم.

کلانتری تصریح کرد: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیمهای تخصصی حضور دارند.

وی ادامه داد: از دیشب آتش در ارتفاعات خاییز مشرف بر روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از همه نیروهای مردمی، امدادی، نیرو های نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمانهای مردم نهاد، کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی می کنم.

کلانتری بیان کرد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین