کد خبر: ۶۵۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۶

درخواست خانواده سهیل آصفی از آیت‌الله شاهرودی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مادر سهیل آصفی ضن اظهار نگرانی از وضعیت سلامت فرزندش در زندان از ریاست قوه قضائیه درخواست کرد این موضوع را پیگیری نمایند. 

ناهید خیرابی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با بیان اینکه اکنون 54 روز است که سهیل آصفی در بازداشت به سر می‌برد و از روز 13 مردادماه در بند 209 زندان اوین در انفرادی است گفت: «سهیل، ممنوع‌الملاقات است و دچار سردرد شده و طبق اظهار پزشک زندان اوین به دلیل نگهداری طولانی وی در سلول انفرادی، وی دچار افت فشار گردیده و حدود 20 روز است که سلامتی او به خطر افتاده است». 

وی افزود: «خانواده سهیل آصفی به شدت نگران سلامت جسمی او هستند. هفته گذشته روز چهارشنبه، سهیل طی یک تماس تلفنی با خانواده هم خود او و هم بازجویش به ما خبر دادند که بازجویی او به اتمام رسیده و خانواده می‌توانند در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته مراجعه کنند تا قرار جدید برای او تعیین شود». 

این روزنامه‌نگار ادامه داد: «در مراجعه مکرر من و پدر سهیل،‌ دادسرا می‌گوید که کار ادامه دارد. خانواده سهیل آصفی در طی این مدت به همه مراجع قانونی از قبیل نهاد حقوق شهروندی قوه قضائیه، رئیس دادگستری تهران، کمیسیون اصل 90 و امنیت ملی و فرهنگی مجلس و ... بارها و بارها مراجعه کرده و نامه داده‌ایم تا لااقل اتهام سهیل مشخص شود یا اجازه ملاقات وکیل یا وی داده شود». 

وی افزود: «علیرغم اینکه مدت‌ها پیش به ریاست محترم قوه قضائیه نامه نوشتیم، اما در اینجا مجددا از آیت‌الله شاهرودی درخواست می‌کنم دستور عاجل و اکید برای رسیدگی به پرونده سهیل آصفی را صادر فرمایند. ما همچنان پیگیری‌های خود را ادامه دهیم اما متأسفانه هنوز جوابی داده نشده است». 

ناهید خیرابی در پایان نسبت به پرسش‌های گوناگون از فرزندش درباره گرایش فکری وی اظهار نگرانی کرد و گفت: «ما نگرانیم که این امر اهداف دیگری را دنبال کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین