کد خبر: ۶۵۳۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

ضرب و شتم یک خواستگار در گنبد کاووس

مشارکت ۲.۵ برابری مردم گلستان در گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد، ضرب و شتم یک خواستگار در گنبدکاووس، چاپ ۳۶۱ عنوان کتاب در استان و آغاز ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی ویژه در آق‌قلا از جمله خبرهای کوتاه روز دوشنبه گلستان است.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس دادگستری گلستان از مشارکت ۲.۵ برابری مردم این استان در ماه رمضان در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: مبلغ کل جمع‌آوری شده امسال ۶ میلیارد ریال بود.

هادی هاشمیان از ادامه‌دار بودن گلریزان مجازی برای کمک به زندانیان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند ماهانه با پرداخت یکصد هزار ریال در این کار خیر مشارکت کنند.

گلستان ۲۳۳ زندانی جرایم غیرعمد و مالی دارد.

ضرب و شتم یک خواستگار در گنبد کاووس

***

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: پارسال ۳۶۱ عنوان کتاب در ۲۶۵ هزار و ۶۰۰ جلد توسط ناشران گلستانی چاپ شد که ۳۵۱ عنوان، چاپ اول بود.

عادله کشمیری همچنین به کسب رتبه دوم این استان در پویش سراسری "با کتاب در خانه" اشاره کرد و گفت: گلستان با مشارکت ۱۴۷ نفر بعد از مازندران و بالاتر از استان‌های تهران و خراسان رضوی در رتبه دوم قرار گرفت.

**

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز عملیات احداث ۲۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در آق‌قلا خبر داد.

سیدمحمدحسینی با بیان اینکه برای ساخت این واحدها ۱۶۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده گفت: ۲ هزار و سیصد و چهل و پنجمین واحد مسکونی آسیب دیده از سیل پارسال پس از مقاوم‌سازی به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: هزار و ششصد و شصت و ششمین واحد مسکونی احداثی حادثه دیده از سیل هم با زیربنایی ۸۰ مترمربع و با ۹۴۰ میلیون ریال تسهیلات و کمک بلاعوض حوادثی و هشت تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در مدت هفت ماه در شهر انبارالوم آق‌قلا افتتاح شد.

سیل پارسال به ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی گلستان خسارت وارد کرد که از این تعداد هفت هزار و ۷۰۷ واحد نیازمند احداث بود.

**

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: پیک مصرف برق استان نسبت به مصرف ابتدای سال ۲ برابر شد.

علی اکبر نصیری بیان کرد: برای جلوگیری از خاموشی در تابستان امسال، سقف پیک انرژی مصرفی گلستان کنترل می‌شود.

**

شهردار گرگان از سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی در بافت تاریخی این شهر خبر داد و گفت: احیای گذر دوم بافت تاریخی گرگان شامل ۱۵ متری پاسرو تا مصلی در حال انجام است.

عبدالرضا دادبود اظهار داشت: سال گذشته ۸۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری در این بافت برای کف سازی و جداره سازی گذر اول از محله سرچشمه تا نعلبندان هزینه شد.

**

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس درشرق گلستان اعلام کرد که با تلاش ماموران پلیس آگاهی انتظامی، سه متهم که اقدام به ضرب و شتم خواستگاری از اتباع کشور افغانستان دراین شهرستان کرده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ یعقوب قزل سفلی اظهار داشت: در بازجویی از متهمان که از اتباع افغانستان بودند، مشخص شد انگیزه آنها از این اقدام، منصرف کردن خواستگار از ازدواج با دختر یکی از اقوام بود.

وی همچنین از دستگیری ۱۱ سارق سابقه دار در گنبدکاووس طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این سارقان به ۳۷ فقره سرقت از جمله سرقت از منزل، قطعات داخلی خودرو، کابل برق و موتورسیکلت اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاوس از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته هم خبر داد و افزود: در این طرح ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۰ نفر خرده فروش موادمخدر و ۲۰ معتاد متجاهر و نیز کشف یک کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

**

فرمانده انتظامی گالیکش گفت که ۳ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خاور در این شهرستان کشف شد.

**

سرهنگ سیدداوود حسینی فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف و ضبط هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در ایستگاه ایست و بازرسی تیل آباد این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله درحال انتقال به خارج از استان بود که به دلیل نداشتن مجوز حمل توقیف شد.

**

ابراهیم دشتیان دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز آزادشهر، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در فروردین و اردیبهشت امسال استان را ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
از اختلاسگران بگیرید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین