کد خبر: ۶۵۴۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

۲۵ باشگاه ورزشی در اردبیل پلمب شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵ باشگاه و اماکن ورزشی متخلف در این استان پلمپ شده است.
۲۵ باشگاه ورزشی در اردبیل پلمب شد
آفتاب‌‌نیوز :

سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در جامعه تاکنون هزار و ۵۰۰ بار از اماکن و باشگاههای ورزشی در استان اردبیل بازرسی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۱۰ باشگاه خصوصی و ۳۰۰ اماکن ورزشی دولتی در استان اردبیل اظهار داشت: از این تعداد ۲۵ اماکن و باشگاه ورزشی متخلف به علت عدم توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی و یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی پلمپ شده است.

وی با تقدیر از همکاری متولیان اماکن و باشگاههای ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر تعطیلی آنها در ایام شیوع ویروس کرونا بیان کرد: تعطیلی اماکن ورزشی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه و سلامتی ورزشکاران نقش بسزایی داشته است.

او اضافه کرد: آخرین تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در مورد بازگشایی و نحوه فعالیت اماکن و باشگاههای ورزشی به تمامی شهرستانهای استان اعلام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: باشگاههای ورزشی می توانند پس از گند زدایی و ضد عفونی کردن و رعایت اصول بهداشتی اعلامی شروع به فعالیت کنند.

انوشیروانی با بیان اینکه اماکن و باشگاههای ورزشی باید برای شروع فعالیت در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده و کد فعالیت دریافت کنند، گفت: همچنین علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید اقدام به نصب بروشور و بنر برای آگاه سازی ورزشکاران کنند.

وی از تشدید نظارت بر اماکن ورزش خصوصی و دولتی خبر داد و افزود: مسئولان محیط های ورزشی باید قوانین و مقررات موجود و اعلامی را رعایت کنند.

او اظهار داشت: با متولیان اماکن ورزشی که دستور العمل های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکنند بدون اغماض و به طور قاطع برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ali
|
Germany
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
خب الان خرداد ماه هنوز نرخ سال جدیدو اعلام نکردن خب باشگاه ها هم حق دارن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین