کد خبر: ۶۵۴۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

داور اسپانیایی خطاب به مورینیو: اینجا تنها خروسی که وجود دارد من هستم

«ادواردو گونزالز» داور اسپانیایی بعد از ۱۷ سال قضاوت در لالیگا از مکالمه جنجالی خود با «خوزه مورینیو» در زمان حضور مرد پرتغالی روی نیمکت رئال پرده برداشت.
داور اسپانیایی خطاب به مورینیو: اینجا تنها خروسی که وجود دارد من هستم
آفتاب‌‌نیوز :

مکالمه مذکور در جریان ال‌کلاسیکویی رخ داده است که در آن آبی‌اناری ها در نیوکمپ با نتیجه پنج بر صفر حریف سنتی را در هم کوبیده بودند.

گونزالز در این خصوص گفت: مورینیو می‌خواست من را کنترل کند. اگر شما یک آتش افروز هستید، همیشه باید آتش افروز باشید. نمی‌توانید چنین شخصیتی داشته باشید و ۹۰ دقیقه از جایتان جُم نخورید. یک خروس همیشه خروس است.

وی افزود: در پایان بازی، مورینیو برای تبریک گفتن به سمت من آمد. دستم را روی شانه‌اش انداختم و گفتم «در مورد یک چیز اشتباه کردی؛ تنها یک خروس وجود دارد و آن خروس تو نیستی، من هستم.»

داور اسپانیایی خطاب به مورینیو: اینجا تنها خروسی که وجود دارد من هستم

داور اسپانیایی ادامه داد: با مورینیو رابطه بسیار خوبی داشتم چون او سیرک و تئاتر خودش را راه می‌انداخت و سپس شما باید تفاوت این دو را پیدا می‌کردید.

گونزالز در ادامه گفت: قضاوت کردن گواردیولا به مراتب سخت‌تر بود اما زمانی که حرف از اعتراض به تصمیمات داوری به میان می‌آمد، کنترل کردن او از مورینیو راحت‌تر بود. آن دوران از حیث تنش بین بازیکنان بدترین برهه بود.

داور مشهور اسپانیایی در خصوص ال‌کلاسیکو اظهار داشت: نمی‌گویم این بازی انرژی بدی داشت بلکه باید بگویم که تنش محرزی بین بازیکنان وجود داشت. بیشتر مواقع پیش از بازی‌ها، شما می‌بینید که بازیکنان یکدیگر را در آغوش می‌گیرند و خوش و بش می‌کنند اما در زمان مورینیو آنها حتی به یکدیگر نگاه هم نمی‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین