کد خبر: ۶۵۴۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

امتحانات دانشگاه شریف غیرحضوری برگزار می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف از برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد و گفت: در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی امتحانات غیرحضوری برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

داود رشتچیان امروز سه‌شنبه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه شریف افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از همگیری آن در بین دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان، علاوه بر برگزاری امتحانات بصورت مجازی، تا اطلاع ثانوی دفاع از پایان‌نامه‌ها نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: تاکنون تعداد زیادی از آزمایشگاه‌ها و دروس کارگاهی به صورت ترکیبی غیرحضوری و حضوری برگزار شد که این رویه همچنان به صورت ترکیبی ادامه خواهد داشت.

امتحانات دانشگاه شریف غیرحضوری برگزار می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص وضعیت بازگشایی خوابگاه‌ها در ایام امتحانات گفت: امکان بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی در زمان امتحانات وجود ندارد.

رشتچیان خاطرنشان کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در دانشگاه حضور یابند.

پیش از این بازگشایی خوابگاه‌ها از ۱۷ خردادماه به تایید ستاد ملی مقابله با کرونا رسیده بود. اما دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی موظف شدند با برنامه‌ریزی از این امکان و اختیار برای ارائه خدمات در خصوص بازگشایی خوابگاه‌ها و ارائه غذا به دانشجویان برخوردار شوند.

همچنین امکان استفاده از خوبگاه برای معدودی از دانشجویان مقطع دکتری که نیاز به حضور در آزمایشگاه را داشتند نیز فراهم شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
فقط جان بچه های مقطع نهم متوسطه ما بی ارزش است؟ ......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین