کد خبر: ۶۵۴۶۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹

متقاضیان فروش سهام عدالت بخوانند

حسین فهیمی سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت نحوه مدیریت سهام عدالت را تشریح کرد و به مهمترین پرسش سهامداران پاسخ داد.
متقاضیان فروش سهام عدالت بخوانند
آفتاب‌‌نیوز :

حسین فهیمی تاکید کرد؛ انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت مستلزم دانش و آگاهی است.

مدیرعامل سمات با اشاره به اینکه برای فروش سهام عدالت نیازی به اخذ کد بورسی نیست، گفت: برای همه دارندگان سهام عدالت کد بورسی صادر شده و مالکین سهام عدالت نیازی به فعال سازی و اخذ کد بورسی ندارند.

حسین فهیمی نحوه اخذ کد بورسی و احراز هویت سجام را تشریح کرد و گفت: سهامداران در صورت تمایل می‌توانند به شکل حضوری و غیرحضوری برای اخذ کد بورسی اقدام کنند. وی همچنین اشاره کرد: در حال حاضر احراز هویت الکترونیکی سامانه سجام فعال است.

وی تاکید کرد: مالکیت سهام عدالت بدون محدودیت زمانی است و تا هر زمانی که تمایل داشته باشید میتوانید این سهام را نگه دارید و به هیچ عنوان محدودیت زمانی برای فروش سهام عدالت وجود ندارد.

سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت ضمن اشاره به نحوه انتقال مالکیت سهام عدالت به وراث گفت: فرآیند این امر در حال تکمیل است و به زودی در این رابطه اطلاع رسانی می شود.

حسین فهیمی ضمن بیان اینکه تا امروز تنها ۶۰۰ هزار درخواست فروش به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان ثبت شده گفت: از این مبلغ حدود ۲۵۰ میلیارد تومان به فروشندگان پرداخت شده است.در ضمن سهامداران در ثبت سفارش فروش دقت کنند چرا که پس از آن امکان لغو وجود دارند.

حسین فهیمی گفت؛ مشمولین سهام عدالت توجه داشته باشند امکان داد و ستد این دارایی خارج از ساز و کار مشخص شده وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
1
اگر ما روش مستقیم را انتخاب کردیم قرار بود این سهام وارد پرتفوی ما در بورس شود و بعد از مدت لازم خرید و فروش ان ازاد شود این چه چیزی است که درست کرده ایداز طرفی می گویید که برای مدیریت مستقیم دانش و اگا هی لازم است از طرفی این دانش و اگاهی به چه درد می خورد وقتی فقط برخی اوقات می شود این سهام را فروخت
ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
بله امکان دادوستدفقط دراین چارچوب است چون شمابانکها راماموربه غارت اموال ملت کرده اید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین