کد خبر: ۶۵۴۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

عذرخواهی فاکس نیوز بابت انتشار نمودار رشد سهام پس از کشتار سیاهان

فاکس نیوز بابت انتشار نمودار رشد بازار سهام و چگونگی واکنش آن پس از انجام اقدامات خشونت آمیز علیه سیاهان چون ترور مارتین لوترکینگ جونیور و مرگ فلوید عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

 این نمودار روز جمعه با عنوان "گزارش ویژه با برت بایر" در فاکس نیوز منتشر شد و نشان داد که چگونه بازارهای سهام پس از قتل ۱۹۶۸ مارتین لوترکینگ، تبرئه پلیس در ضرب و شتم ۱۹۹۱ رودنی کینگ و مرگ مایکل برآون نوجوان در ۲۰۱۴ و جورج فلوید در ۲۰۲۰ رشد داشتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، برت بایر بیانیه کانال تلویزیونی فاکس نیوز را روز شنبه بدون اظهارنظر درباره آن بازنشر کرد:‌ این نمودار که توسط کانال فاکس نیوز منتشر شد تا واکنش‌های بازار سهام را به دوره‌های تاریخی ناآرامی‌های مدنی نشان دهد، هرگز نباید بدون متن کامل نشر یابد. ما بابت حساسیت موضوع عذرخواهی می‌کنیم و این مساله را جدی می‌گیریم.

این تصاویر در حالی منتشر شد که هزاران تن در سراسر آمریکا بابت کشته شدن جورج فلوید، خشونت پلیس و نژادپرستی دست به راهپیمایی‌های اعتراض آمیز زده‌اند.

بابی راش، از اعضای کنگره در توئیتر نوشت: این تصاویر نشان داد که فاکس نیوز هیچ اهمیتی به زندگی سیاهپوستان نمی‌دهد.

سایر رسانه‌ها از جمله مجله فورچون نیز خاطرنشان کردند که بازارهای مالی پس از دوره‌های ناآرامی اجتماعی، دوباره رو به رشد هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین