کد خبر: ۶۵۴۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

ارتش لبنان: درقبال برهم زنندگان امنیت مماشات نمی‌کنیم

فرماندهی ارتش لبنان در اشاره به برخی حوادث شب گذشته در این کشور تاکید کرد که در قبال برهم زنندگان امنیت و ثبات لبنان مماشات نمی‌کند.
ارتش لبنان: درقبال برهم زنندگان امنیت مماشات نمی‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه خبری المنار، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه خود آورده است: دیروز در جریان انجام ماموریت یگان‌های ارتش برای حفظ امنیت و بازگشایی خیابان‌های بسته شده توسط معترضان و جلوگیری از تعدی به دارایی‌های عمومی و خصوصی، برخی عناصر اقدام به پرتاب سنگ و مواد آتش زا کردند که به زخمی شدن 25 نفر منجر شد و یکی از آنها به شدت از ناحیه چشم آسیب دید. یگان‌های ارتش همچنین چهار نفر شامل یک سوری و دو فلسطینی و یک سودانی را به خاطر اغتشاش و شکستن شیشه‌ها در جریان تحرکات روز گذشته بازداشت کردند.

این بیانیه تاکید کرد: کشور دیروز از مرحله‌ای گذر کرد که می‌توانست ما را به لبه پرتگاه خطرناکی سوق دهد و نزدیک بود که وحدت ملی را از بین ببرد و صلح و امنیت داخلی را تخریب و شکاف را تقویت کند.

فرماندهی ارتش لبنان درباره "افتادن در دائم فتنه هشدار داد و بر لزوم مسئولیت‌پذیری و هوشیاری و درایت برای حفظ صلح و امنیت داخلی و پاسداری از وحدت ملی و جلوگیری از افتادن در دام فتنه تاکید کرد".

این فرماندهی از شهروندان لبنان خواست تا نسبت به حساسیت مرحله و خطرات آن هوشیار باشند.

این بیانیه تاکید کرد که ارتش لبنان در قبال هرگونه اخلال در امنیت یا برهم زدن ثبات مماشات نخواهد کرد زیرا امنیت مردم و کشور فراتر از هر چیزی دیگری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین