کد خبر: ۶۵۴۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

تجمع معترضان مخالف نژادپرستی در فلوریدای آمریکا

بر اساس گزارش رسانه های آمریکا در ادامه تظاهرات علیه نژادپرستی، گروه قابل توجهی از معترضان در شهر نیپلز واقع در ایالت فلوریدا به خیابانها ریخته و خواستار اجرای عدالت در قبال حادثه کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس و مقابله با خشونتهای این نیرو شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از وینک نیوز، در همین راستا این معترضان در شمال شهر نیپلز تجمع کرده و علامتهایی را به دست گرفتند که رویشان نوشته شده بود: "دستها بالا شلیک نکنید" و "جان سیاهپوستان مهم است".

برخی از معترضان گفتند که خود آنها تجربه روبرو شدن با بی عدالتی از سوی نیروهای پلیس را داشته اند. یکی از آنها به نام آنتونی سبرو اظهار کرد: من نیز تجارب شخصی خود را داشته و دیده ام که چطور سیستم نیروی پلیس و نظام قضایی بر مبنای پرونده سازی نژادی ساخته شده است.

تجمع معترضان مخالف نژادپرستی در فلوریدای آمریکا

یک معترض دیگر به نام تروور گاردنر نیز تصریح کرد: فرزندان من با مسائلی جدی در ارتباط با اختلافات نژادی در دبیرستان روبرو شدند.

بسیاری از این معترضان خواستار آن بودند که نسلهای آینده دیگر با مشکلات مربوط به گذشته آنها مواجه نشوند. گاردنر ادامه داد: من میخواهم آینده را برای نوه های خودم بهتر کنم. من میخواهم آنها در یک آمریکای بهتر زندگی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین