کد خبر: ۶۵۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۸
روزنامه «رسالت» مدعی شد:

تشابه اصلاح‌طلبان با مریم رجوی؟!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه «رسالت» در مطلبی تحلیلی به بهانه خبر دیدار اصلاح‌طلبان با «جان كری»،نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریكا، حملات شدیدی را متوجه اصلاح‌طلبان ساخت. این درحالی است كه چهره‌های مرتبط با این خبر در میان اصلاح‌طلبان، رسما موضوع را تكذیب كرده‌اند.
 
با این حال، «رسالت» در یادداشتی دراین‌باره نوشت: انتشار خبر دیدار چهارساعته جان کری،سناتور دموکرات با اصلاح طلبان شرکت‌کننده در اجلاس داووس موجب تثبیت فرضیه وابستگى اصلاح طلبان افراطى به آمریکا شده است.به راستى در جریان این دیدار نسبتا طولانى چه گذشته و هدف نمایندگان اصلاح طلب از هم آوایى با رقیب شکست خورده بوش در انتخابات سال 2004 آمریکا چه بوده است؟ 

این روزنامه افزود: ماهیت و کلیت این ملاقات به گونه اى بوده است که قهرا نمى تواند حاوى گلایه هایى سطحى از سوى اصلاح طلبان افراطى بوده باشد. نمایندگان اصلاح طلب حاضر در اجلاس داووس از آمریکا خواسته اند در امور داخلى ایران دخالت کند. این درخواست وقیحانه از آمریکا به منزله مخالفت علنى با نظام جمهورى اسلامى و ملت ایران بوده و اصلاح‌طلبان افراطى باید در این خصوص پاسخگو باشند. 

رسالت ادامه داده: اصلاح‌طلبان افراطى در حالى سنگ آمریکا را به سینه مى زنند که جان کرى نتوانسته است اسرار مربوط به دیدار خود با نمایندگان اصلاح طلب حاضر در اجلاسداووس را حفظ کند! به راستى اعتماد معدود سکولارهاى ایرانى به آمریکا همانند عقاید و افکار سیاسى آنها مضحکانه است! 

در ادامه این مطلب آمده: هریک از دو حزب جمهوریخواهان و دموکرات براى اصلاح‌طلبان تاریخ مصرف معینى در نظر گرفته‌اند. اصلاح‌طلبان افراطی در درون مرزهاى ایران مشغول به فعالیت هستند و کلیت حیات سیاسى خود را مدیون حیات نظام جمهورى اسلامى ایران مى‌باشند. از این رو، مطالبه آنها از آمریکا جهت دخالت در امور داخلى جمهورى اسلامى ایران به هیچ‌عنوان قابل توجیه نیست. 

رسالت با بیان اینكه «تحقق خواست اکثریت مردم در انتخابات ریاست‌جمهورى سال 1384 جایى براى مانور اصلاح‌طلبان افراطى باقى نگذاشته است»، افزود: نشست و برخاست عده‌اى روشنفکرنما با افرادى مانند جان کرى خیانتى آشکار علیه حکومت و ملت ایران محسوب مى‌شود. 

این روزنامه در پایان ادعا كرد:« اقدام اخیر اصلاح‌طلبان در دیدار با جان كری و تقاضای كمك آمریكا از سوی آنها را می‌توان با اقدام مریم رجوی در جهت جلب حمایت سگولن رویال از منافقین همسان‌سازی نمود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین