کد خبر: ۶۵۵۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
با حکم وزیر بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت برکنار شد/ انتصاب سخنگوی جدید

سعید نمکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد. پیش از این، کیانوش جهانپور آمار بیماران کرونا را اعلام می کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

 روز سه شنبه در حکمی، سیما سادات لاری را با حفظ سمت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

بنابر اعلام وبدا، در متن حکم نمکی خطاب به سیما سادات لاری آمده است: «با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت منصوب شد

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می‌شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی ضروری است هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید. لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده‌اند و جناب آقای جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته‌اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می‌شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین