کد خبر: ۶۵۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۲:۲۱
سردبیر روزنامه «رسالت»:

روزنامه اسرائیلی از دوم‌خردادی‌ها منصف‌تر بود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محمدکاظم انبارلویی» سردبیر روزنامه «رسالت» در سرمقاله شماره روز پنج‌شنبه پنجم مهرماه این روزنامه به ارزیابی حوادث دانشگاه کلمبیا در هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد پرداخته و نتیجه گرفته که رییس‌جمهوری «پيروز کارزار تبليغاتى نيويورک» بوده است. 

انبارلویی دراین زمینه به گزارش‌های چند رسانه آمریکایی، آلمانی و اسرائیلی استناد کرده و این مطالب را به نقل از آنها آورده است:
- هاآرتص(روزنامه اسرائیلی) اعتراف کرد: اسرائيل بازنده اصلى سفر احمدى‌نژاد بود.
- تايم نوشت: سخنرانى احمدى‌نژاد يک پيروزى جانانه براى او بود.
- نظرسنجى سى ان ان نشان داد 61 درصد حاضران موافق سخنرانى و تنها 39 درصد مخالف وى بودند.
بنا به گزارش منابع غربى بيش از 500 ميليون نفر به طور مستقيم شاهد و ناظر سخنان احمدى‌نژاد بودند.
- شبکه دويچه‌وله اعلام کرد: احمدى‌نژاد برنده روز اول کارزار تبليغاتى در نيويورک بود. 

انبارلویی با اشاره به اظهارات «لى بالينگر» رئيس دانشگاه کلمبيا نوشت: نطق بالينگر يک سرى اتهامات واهى و تکرارى است که توسط اتاق فکرى متشکل از منافقين و سلطنت طلب‌ها و کارشناسان سياسى و فرهنگى موساد تهيه شده بود. به همين دليل رئيس دانشگاه توفيق چندانى در قرائت اين متن خسته کننده را پيدا نکرد. متنى که به قرائت‌هاى گوناگون همواره از رسانه‌هاى صهيونيستى پخش مى‌شود و جز مشتى فحش و ناسزا ترجيع‌بندى ندارد. 

در بخش دیگری از نوشته انبارلویی که مسؤولیت دبیر سیاسی حزب مؤتلفه راهم برعهده دارد، از رسانه‌های اصلاح‌طلب انتقاد شده و آمده است: واکنش برخى رسانه‌هاى دوم خردادى در داخل در مورد اين رويداد بزرگ سياسى هم قابل تامل است. انصاف و داورى آنها در اين رويداد کمتر از هاآرتص و سى.ان.ان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین