کد خبر: ۶۵۵۱۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

نامه الهیان به وزیر اطلاعات درباره پیگیری عوامل ترور شهید سلیمانی

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که در نامه‌ای به وزیر اطلاعات خواستار ارائه گزارشی درباره اقدامات این وزارت خانه برای پیگیری با عوامل مرتبط با ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مجلس شده است.
نامه الهیان به وزیر اطلاعات درباره پیگیری عوامل ترور شهید سلیمانی
آفتاب‌‌نیوز :

زهره الهیان اظهار کرد: در نامه‌ای به وزیر اطلاعات تاکید کردم که باید این وزارت خانه توضیحاتی درباره پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص ترور شهید حاج قاسم سلیمانی به مجلس ارائه کند.

به گفته وی وزارت اطلاعات باید اقدامات صورت گرفته برای محکوم کردن آمریکا در جوامع بین المللی و حقوق بشر در راستای ترور جنایت کارانه شهید حاج قاسم سلیمانی را توضیح دهد و گزارشی را به نمایندگان ارائه کنند.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه گفت که سید محمود موسوی مجد به عنوان شخصی که اطلاعات مربوط به محل استقرار و ترددهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را جمع آوری کرده و در اختیار بیگانگان قرار داده است، به اعدام محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
0
خانوم محترم نماینده .سردار سلیمانی عزیز برای ملت ایران یک اسطوره بود و قهرمان جاویدان .و سپاه خودش میدونه و میتونه و انجام خواهد داد که قاتل سردار رو به اشد مجازات برسونه .شما بهتره برید به مشکل مردم برسی و الکی از خودت به اینور اونور نامه نزنی اونم نامه ایی که به شما ربطی نداره
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
0
خانم الهیان یا خبر ندارند که بعید می دانم و یا میخواهند وزارت اطلاعات را درگیر مسئله ای نمایند که اصولا در حیطه کاری آن وزارتخانه نیست. ارتش و ساختار نظامی دارای یگان حفاظت می باشد که هیچ ارتباط ساختاری با وزارت اطلاعات ندارد. سپاه که بیش از این است زیرا هم حفاظت اطلاعات دارد و هم سازمان اطلاعات. اصولا وزارت اطلاعات امکان ورود ندارد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین