کد خبر: ۶۵۵۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۸

دروغ‌سازی حامیان دولت علیه اصلاح‌طلبان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در واکنش به ادعای برخی سایت‌های حامی دولت، مبنی بر تذکر اصلاح‌طلبان به کروبی و حزب اعتمادملی گفت: متاسفانه مجموعه دولت و وابستگان آن، دروغ پردازند و آنچه که آرزوی خود برای ایجاد اختلاف در میان اصلاح‌طلبان است را در قالب خبر بیان می‌کنند. 

تذکر اصلاح‌طلبان به کروبی؟ [کلیک کنید]

«علی تاجرنیا» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با انتقاد از انتشار شایعه «تذکر اصلاح‌طلبان به کروبی» از سوی حامیان دولت گفت: من تاکنون در هیچ مجلسی از اصلاح‌طلبان چنین چیزی را نشنیده‌ام بلکه در جلسات اصلاح‌طلبان همیشه از ائتلاف حداکثری و همچنین حفظ حرمت کروبی به عنوان چهره بانفوذ و شناخته شده برجسته اصلاحات، سخن گفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه «حرمت کروبی باید محفوظ بماند»، گفت: این اخبار با هدف ایجاد جنگ روانی منتشر می‌شود چرا که آنان به خوبی می‌دانند چنین اخباری بر ائتلاف اصلاح‌طلبان تاثیر نمی‌گذارد.

تاجرنیا با اشاره به اظهارات اخیر کروبی و انتقاد وی از عملکرد اصلاح‌طلبان افزود: آنچه که حزب اعتماد ملی در چند هفته اخیر اعلام کرده، تنها یک اتفاق بود که تکرار هم نخواهد شد، هدف این بنگاه‌های خبرپراکنی نیز به سرانجام نمی‌پذیرد.

وی گفت: اصلاح‌طلبان بیش از 90 درصد دارای وحدت هستند و کار خویش را ادامه می‌دهند و هیچ دغدغه‌ای نیز برای رسیدن به لیست واحد وجود ندارد. تنها دغدغه ما برگزاری انتخابات آزاد است که طلیعه آن نیز خوش نیست. اگر شورای نگهبان سنت‌شکنی کند و انتخابات را آزاد برگزار نماید، حضور مردم نیز پرشور خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین