کد خبر: ۶۵۵۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷

غرق جوان شیروانی در استخر آب کشاورزی

جوان ۱۸ ساله شیروانی عصر امروز در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای «ورگ» در بخش مرکزی این شهرستان غرق شد.
غرق جوان شیروانی در استخر آب کشاورزی
آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در جمعیت هلال‌احمر شیروان با تایید این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۶ امروز، زمانی روی داد که پنج جوان به منظور شنا وارد این استخر آب شده بودند که پس از غرق یکی از آنان، مابقی از ترس منطقه را ترک کرده و پا به فرار گذاشتند.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود، عمق این استخر ذخیره آب کشاورزی را بیش از چهار متر عنوان کرد و گفت: علیرغم تاکیدات و هشدارها مبنی بر پرهیز از شنا در مخازن سدها و استخرهای ذخیره آب کشاورزی، متاسفانه به این موضوع توجه نمی شود.

وی با انتقاد از اینکه هیات نجات غریق شیروان تجهیزات غواصی ندارد، افزود: در حادثه امروز به ناچار از هیات نجات غریق استان استمداد شد که پنج تن از نجاتگران هلال احمر استان جسد این جوان را از آب بیرون کشیدند.

صادق خالق زاده، رییس جدید جمعیت هلال احمر شیروان در پی تماس خبرنگار ایرنا، از هرگونه اظهار نظری در این خصوص خودداری کرده و گفت که اجازه مصاحبه با خبرنگاران را ندارد و باید از هلال احمر استان کسب اطلاع شود.

هفته گذشته یک کودک چهارساله در آب خروجی از سد بارزوی شیروان غرق شد و مدتی پیش از آن نیز دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله مانه و سملقانی در استخر آب کشاورزی جان باخته بودند.

روستای ورگ در فاصله ۱۱ کیلومتری جنوب شیروان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین