پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۶۵۵۲۲۸
۲۲:۴۳
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

مسافران مترو تهران پس از اجرای طرح ترافیک افزایش نداشته است

مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: میزان مسافران شرکت مترو پس از اجرای طرح ترافیک افزایش نیافته است.
۲۲:۴۳
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
به گزارش آفتاب نیوز،

غلامحسین محمدی شامگاه سه شنبه در توییتی نوشت: نمودار آمار مسافران مترو قبل و بعد از اجرای طرح ترافیک نشانگر تغییرات محدود در این بازه زمانی است.

وی تاکید کرد: البته افزایش حجم مسافران همانگونه که مشاهده می شود تابعی از بازگشایی مشاغل از ابتدای اردیبهشت ماه است.

مسافران مترو تهران پس از اجرای طرح ترافیک افزایش نداشته است

طرح ترافیک پایتخت پس از حدود دو ماه توقف از روز ۱۷ خرداد ماه به اجرا درآمد.

البته وزیر بهداشت قبل از شروع طرح ترافیک اعلام کرد که اگر تعداد مسافران مترو و اتوبوس افزایش یابد اجرای طرح ترافیک را لغو خواهد کرد.

Error Report
ارسال پیام
captcha