کد خبر: ۶۵۵۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

مدیران یک مجتمع تجاری پلمب پاساژ را شکستند

مجتمع تجاری زیتون بندرعباس که شب گذشته(شامگاه سه شنبه ۲۰خرداد) به دلیل رعایت نکردن الزام های بهداشتی کرونا از سوی بازرسان مرکز بهداشت پلمب شده بود ،صبح چهارشنبه توسط مدیران این مجتمع و بدون اطلاع و هماهنگی با مرکز بهداشت، فک پلمب شد.
مدیران یک مجتمع تجاری پلمب پاساژ را شکستند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در این باره گفت: به همین دلیل شکایتی به مراجع قضایی ارسال شده و مرکز بهداشت منتظر حکم دادگاه است.

دکتر یحیی میرزاده افزود:در چندین بازدید بازرسان از مرکز تجاری زیتون رعایت نکردن فاصله اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک گزارش شد که به تعطیلی و پلمب این مجتمع منجر شد.

وی ادامه داد: امروز صبح با خبر شدیم رییس و حراست مجتمع یادشده بدون هماهنگی با مرکز بهداشت شهرستان ، اقدام به فک پلمب کردند و درب مجتمع بر روی شهروندان باز شده است.

میرزاده با تاکید بر اینکه در خصوص بهداشت و سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم گفت: بلافاصله با اطلاع از این موضوع، از حراست و مسوول مجتمع شکایت کردیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا به ۸۵۰۶ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۱ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: بنابراین مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۵۰۶ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون ۱۴۰ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. تا کنون یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری اظهار کرد: استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز و ۶ استان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی ادامه داد: استان‌های کردستان، خوزستان و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: راهبرد اصلی وزارت بهداشت، قطع زنجیره انتقال عفونت برای شکست کووید ۱۹ است. بنابراین از تجمع غیرضروری و سفرها خودداری شده و در فضاهای عمومی از ماسک استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین