کد خبر: ۶۵۵۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

کشف بیش از ۲ تن مرفین در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۲ تن مرفین خبر داد و گفت : در این رابطه یک قاچاقچی مواد افیونی دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی قصد قاچاق موادمخدر از استان های جنوب شرقی کشور به غرب استان تهران را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و کنترل عبور و مرور خودروها در محور "رباط کریم – شهریار" خودروی تریلر حاوی موادمخدر را شناسایی و آن را در عملیاتی غافلگیرانه توقیف کردند.

کشف بیش از ۲ تن مرفین در غرب استان تهران

سردار خانچرلی گفت: در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۴۳ کیلوگرم مرفین کشف، خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد. متهم در بازجویی های تخصصی پلیس، جرم خود را قبول داشته که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه سرکرده اصلی این پرونده نیز طی هماهنگی‌های انجام شده در استان گلستان دستگیر شد، تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و پلیس، با جدیت هر چه تمامتر با اخلال گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر برخورد می کند و برای تحقق امنیتی مطلوب، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین