کد خبر: ۶۵۵۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

دستور روحانی برای اقدام سریع در کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی

رییس‌جمهور با دستور به سرپرست وزارت صمت، بر ضرورت اجرای نظارت‌های دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز جمعه در گفت‌وگو با «مدرس خیابانی» سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن استماع گزارش وی در زمینه توسعه تولید لوازم خانگی و وضعیت بازار این محصولات در کشور طی ماه‌های اخیر، با اشاره به برخی گزارش‌ها درباره افزایش قیمت بعضی از کالاها و لوازم خانگی، بر ضرورت اجرای نظارت دقیق و اقدام عاجل و سریع برای ساماندهی قیمت‌ها در این بخش تاکید کرد.

وی با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی پس از بازگشایی نسبی فعالیت‌ها و کسب و کارها و رفع برخی محدودیت‌ها در این راستا، گفت: باید با استفاده از توانمندی و ظرفیت ایجاد شده برای تولید لوازم خانگی در داخل کشور و جلوگیری سریع از روند افزایشی قیمت این کالاها در بازار، از به وجود آمدن تنگنا و مشکل برای مردم توسط برخی دلالان و افراد سودجو جلوگیری کنیم.

دستور روحانی برای اقدام سریع در کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی

رییس‌جمهور با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات فعالان، دست‌اندرکاران و کارگران تلاشگر در زمینه تولید لوازم خانگی داخلی در کشور، از سرپرست وزارت صمت خواست تا با هماهنگی با اصناف و اجرای نظارت‌های دقیق نسبت به کنترل و ساماندهی بازار لوازم خانگی اقدام و گزارش‌های مربوط را به جلسه روز یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه کند.

روحانی ادامه داد: شایسته نیست با وجود تلاشی که تولیدکنندگان کشور به‌ویژه در ماه‌های اخیر در زمینه افزایش تولید لوازم خانگی با کیفیت دارند، مردم برای خرید این محصولات دچار فشار و تنگنا باشند و باید تمام دستگاه‌های ذیربط در دولت با همکاری سایر بخش‌ها این مشکلات را برطرف کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
اینهمه دستور برای رفع مشکلات و گرانی داده شد نتیجه اش چی شده؟؟؟؟ملاک فقط دستوره؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین