کد خبر: ۶۵۵۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

پیروزی استقلال مقابل هوادار در دیدار دوستانه

استقلال در چارچوب دیدار دوستانه موفق شد تیم هوادار را سه بر یک شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی با پیروزی سه بر یک آبی پوشان به پایان رسید.

در این بازی استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، فرشید باقری، عرفان روحانی، سیاوش یزدانی، رضا آذری، امیرحسین کارگر، علی دشتی، ارسلان مطهری، زکریا مرادی، هرویه میلیچ و شاهین طاهرخانی به میدان رفت.

پیروزی استقلال مقابل هوادار در دیدار دوستانه

همچنین در ترکیب تیم هوادار بازیکنانی چون علی مسلم‌زاده، جهانبخش طاهر، امیرحسین صالحی، سجاد دانایی، امیرمحمد پناهی، سینا اسدبیگی، وحید امانی، صادق رضانیا، امیرحسین فشنگچی، مهدی عبدی و حمید کاظمی

گل اول این دیدار را تیم هوادار به ثمر رساند. در دقیقه ۵ ارسال یک توپ از جناح راست با ضربه سر عبدی همراه شد تا هوادار به گل اول بازی دست پیدا کند.

در ادامه فرار عالی زکریا مرادی در دقیقه ۱۳ با ارسال او همراه شد تا مطهری گل اول را برای استقلال به ثمر برساند و بازی یک بر یک مساوی شود.

در نیمه دوم استقلال به گل دوم دست پیدا کرد. اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۵۰ با ضربه فرشید باقری به گل دوم آبی‌ها تبدیل شد تا استقلال دو بر یک از حریفش پیش بیفتد.

استقلال در دقیقه ۶۰ دست به تغییر ترکیب زد و با نفراتی چون سید حسین حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، سینا خادمپور، مهدی قایدی، مرتضی تبریزی، روزبه چشمی، عظیم گوک، آرش رضاوند، علی کریمی و مسعود ریگی بازی وارد میدان شد.

آبی پوشان در دقایق پایانی به گل سوم رسیدند و شوت عالی تبریزی در دقیقه ۸۹ از پشت محوطه جریمه تیم هوادار به گل سوم آبی‌ها تبدیل شد تا استقلال این بازی را با نتیجه سه بر یک پیروز شود.

در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و هوادار محسن کریمی و داریوش شجاعیان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال این دیدار را مثل مصاف با خوشه طلایی از روی سکوها تماشا کرد و مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی نکات فنی را به بازیکنان در طول بازی گوشزد می‌کردند.

دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در اواسط این دیدار در محل برگزار بازی حاضر بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین