کد خبر: ۶۵۵۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

ابتلای ۴۰ نفر به کرونا در یک جشن عروسی در اراک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در استان مرکزی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.
ابتلای ۴۰ نفر به کرونا در یک جشن عروسی در اراک
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی گفت: ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در یکی از شهرهای استان مرکزی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

جمالیان افزود: این جشن هفته گذشته در یکی از شهرستان‌های استان برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن به دلیل بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی، به بیماری کرونا مبتلا شدند.

وی با انتقاد از بی توجهی عده ای به هشدارهای مسئولان گفت: این روزها شاهد تردد ماشین‌های عروس در سطح شهر هستیم که این بی توجهی باعث می‌شود ، مردم با حضور در تجمع‌ها به سرعت به ویروس مبتلا شوند بنابراین به همگان توصیه می‌شود همچنان فاصله اجتماعی را رعایت و از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

جمالیان افزود: فعالیت تالارها در استان ممنوع است اما برخی بدون توجه به موازین بهداشتی و دور از چشم بازرسان در منازل جشن برپا می‌کنند و دامنه گسترش بیماری را توسعه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: اکنون فقط ۳۰ تا ۳۵ درصد از مردم این استان دستورالعمل های بهداشتی در خصوص شیوع ویروس کرونا را رعایت می‌کنند و مردم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رها کرده‌اند که این بی توجهی نتایج زیانباری به همراه دارد و ممکن است موجب پیک دوباره شیوع ویروس و گسترش بیماری کووید ۱۹ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین