کد خبر: ۶۵۵۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰
استاندار خوزستان در ‌گفت‎وگو با آفتاب‌نیوز خبر داد:

دولت پروژه آبرسانی غیزانیه را بطور کامل اجرا می‌کند

استاندار خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه گفت: 24 میلیارد تومان از اعتبارات مورد نیاز فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه را شرکت مناطق نفتخیز جنوب پرداخت کرده است.  22 میلیارد تومان آن را نیز استانداری خوزستان متقبل شد. حدود 10 میلیارد تومان را نیز سازمان آب و برق خوزستان به فاز اول این پروژه اختصاص داد.
آفتاب‌‌نیوز :

استاندار خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه  به خبرنگار آفتاب‌نیوز در خوزستان گفت: 24 میلیارد تومان از اعتبارات مورد نیاز فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه را شرکت مناطق نفتخیز جنوب پرداخت کرده است.  22 میلیارد تومان آن را نیز استانداری خوزستان متقبل شد. حدود 10 میلیارد تومان را نیز سازمان آب و برق خوزستان به فاز اول این پروژه اختصاص داد.

غلامرضا شریعتی در خصوص اجرای فازدوم پروژه آبرسانی به باقی روستاهای غیزانیه گفت: در فاز دوم قرار است روستاهای رامشیر که از چاه‌های کم توله آب دریافت می‌کنند، از شرق اهواز جدا شوند تا تاسیسات کم توله تنها به روستاهای شرق اهواز که ۳۳ روستا هستند آبرسانی کنند. تمام اعتبارات مورد نیاز از سوی دولت پرداخت خواهد شد. تاکنون 8 کیلومتر از 24 کیلومتر از فازدوم اجرایی شده است. در این زمینه باید از سازمان آب و برق خوزستان و شرکت نفت قدردانی کرد. همچنین از گروه‌های جهادی، فولاد خوزستان، ستاداجرایی فرمان امام، سپاه و بسیج که در امر آبرسانی باتانکر به مردم شریف بخش غیزانیه در این شرایط خاص  یاری رساندند تقدیر و تشکر می‌کنم.

دولت پروژه آبرسانی غیزانیه را بطور کامل اجرا می کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین