کد خبر: ۶۵۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۲
گزارش سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا از لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس فاصله گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نقل از سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا ؛ پنجشنبه شب پاس همدان با حمایت هشت هزار تماشاگر خودی در دقیقه 19 و با ضربه مصطفی چتر آبگون گل اول را زد اما شاگردان قطبی با گل تماشایی عباس آقایی بازی را به تساوی کشیدند . آنها قبل از اینکه نیمه اول تمام شود با گل نیکبخت پیش افتادند و در نهایت با نتیجه 2-1 تیم وینکو بگوویچ را در خانه اش شکست دادند.

به این ترتیب قرمزهای تهران با دو امتیاز بیشتر از صبا باتری جای خود را روی پله اول محکم کردند. 

بعد از بازی سر مربی پرسپولیس با تقدیر از بازیکنانش گفت : "ما به رغم خوردن گل اول، تمرکز خود را از دست ندادیم و در نیمه دوم هم با مدیریت بازی، به 3 امتیاز رسیدیم".

" چهار تغییر هم در ترکیب اصلی ایجاد کردیم تا به بازیکنان ذخیره انگیزه بدهیم. در این بازی ثابت شد ما بهترین تماشاگران، بهترین بازیکنان و بهترین مدیرعامل را در اختیار داریم. این تنها تیمی است که هر جا می رود تماشاگر دارد و برای تشویقش به استدیوم می آیند.

در مورد وعده قهرمانی هم بار دیگر تاکید می کنم با فکر این حرف را زدم. هدف ما از آغاز فصل، کسب 75 امتیاز بود که ممکن است به این سقف امتیاز نرسیم اما حتماً قهرمان خواهیم شد". 

بر خلاف پرسپولیسی ها ، استقلال باز هم گرفتار مساوی شد و برابر صبا باتری تن به تساوی دیگری داد. استقلال که دقیقه 49 و با گل فریدون فضلی عقب افتاده بود ده دقیقه بعد با ضربه پژمان منتظری بازی را برابر کرد ولی هر گز نتوانست به برتری برسد و در نهایت 1-1 تمام کرد. روز جمعه بازیکن کلیدی استقلال رضا جباری بدلیل مصدومیت غایب بود.

ضیایی که در این فصل با صبا باتری موفق عملکرده تیمش را 15 امتیازی کرد و در حالیکه سپاهان دو بازی عقب افتاده دارد صبا یی ها توانستند جای دوم را در دست بگیرند.

ناصر حجازی که با نتایج ضعیف هفت هفته اخیر با خطر برکناری از استقلال روبروست در پایان مسابقه گفت : " بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های فراوانی برای گلزنی خلق كردیم، اما به خوبی از آنها استفاده نكردیم".

"حریف خوش شانس بود كه از شكست فرار كرد. حداقل باید 6 گل در این بازی به ثمر می رساندیم. زمانی كه بازیكنان موقعیت ها را از دست می دهند، با استرس بازی می کنند. به همین دلیل تنها یك گل به ثمر رساندیم".

در دیدار حساس دیگری راه آهن 2-1 ابومسلم را شکست داد و سایپا که به نظر می رسید مقابل تماشاگران ملوانی روز سختی داشته باشد 2-1 ملوان را مغلوب کرد.

پیروزی فراز کرمانشاه در بم از نکات مهم دیگر هفته هفتم بود. آنها با پیروزی مقابل مس کرمان نشان دادند که بر خلاف مرسوم قدرت حفظ موقعیت خودر لیگ برتر را دارند.

ذوب آهن – سپاهان دربی اصفهان نیز بدلیل درگیری سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین