کد خبر: ۶۵۵۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

فتحی: سعادتمند دروغ گفته !

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: چرا باید به مردم دروغ بگوییم؟
آفتاب‌‌نیوز :

 امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری استقلال اظهار داشت: اگر شفر را اخراج نمی‌کردم و او این فصل هم سرمربی استقلال بود، طبق قراردادش باید یک میلیون و پانصد هزار دلار می‌گرفت. گفتیم قیمت شفر این نیست. بنابراین گفتیم به جای او یک مربی جوان و با دانش مانند استراماچونی را با مبلغ ۶۰۰، ۷۰۰ هزار دلار جذب کنیم و بقیه این پول را به عنوان خسارت به شفر بپردازیم.

فتحی: سعادتمند دروغ گفته !

 فتحی در ادامه گفت: قرارداد استراماچونی و تمام دستیارانش با استقلال حدود ۸۵۰ هزار دلار بود و با احتساب ۵۵۰ هزار دلاری که باید به شفر پرداخت شود، باز هم این مبلغ کمتر از پولی است که شفر برای یک فصل می‌خواست.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره شکایت استراماچونی از این باشگاه برای دریافت غرامت یک میلیون ۸۰۰ هزار دلاری گفت: شکایت استراماچونی بحث دیگری است. اینکه ما نتوانستیم استراماچونی را به خاطر مشکلات باشگاه و ناتوانی مالی حفظ کنیم، بحث دیگری است.

او درباره شکایتش از سعادتمند اظهار داشت: باید حرف‌هایی بزنیم که بتوانیم بابت آن پاسخگو باشیم. سعادتمند بدون مطالعه و آگاهی گفته بود فتحی ماهی ۲۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرد. چرا باید به مردم دروغ بگوییم؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین