کد خبر: ۶۵۶۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

ورزشکار خوزستانی دور ایران را رکاب زد

ورزشکار خوزستانی که طی سال‌های گذشته با روپایی زدن با توپ بر روی دیوار چین، نام و آوازه مسجدسلیمان و ایران را پرآوازه‌ کرد، این بار با دوچرخه طی ۲ ماه دور ایران را رکاب زد و رکوردی دیگر را به نام خود به ثبت رساند.
ورزشکار خوزستانی دور ایران را رکاب زد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین عالی‌محمدی در خصوص رکاب‌زنی دور ایران طی ۲ ماه و ثبت ملی این رکورد، اظهارکرد: این اقدام با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان و رسانه‌ای کردن مسجدسلیمان انجام شد. باتوجه به این‌که به شهرستان مسجدسلیمان رسیدگی لازم صورت نمی‌گیرد و از امکانات لازم محروم است، می خواستم همه با این شهرستان آشنا شوند.

وی بیان کرد: از ۲ ماه پیش شروع به رکاب‌زنی کردم؛ شروع رکاب‌زنی من از استان زاهدان بود زیرا این استان محروم است و می‌خواستم نگاه‌ها به سمت زاهدان برود. روز گذشته (یکشنبه، ۲۵ خرداد) نیز به زادگاهم مسجدسلیمان برگشتم. پیش از من کسی چنین کاری را انجام نداده بود و این رکورد به نام من در کشور به ثبت رسید.

این ورزشکار هیات ورزش‌های همگانی خوزستان عنوان کرد: من در گذشته با روپایی زدن با توپ، رکوردهایی را در کشور و روی دیوار چین به ثبت رسانده بودم که تجربیات خوبی برای من هستند. رکاب‌زنی دور ایران نیز به خاطر آشنایی با اقوام مختلف کشور برای من جالب و خوب بود.

وی درباره رکورد بعدی که به دنبال ثبت آن است نیز گفت: رکورد بعدی که مدنظر دارم، کوهنوردی است و می خواهم کوه سبلان را در مدت زمان کم طی کنم.

عالی‌محمدی عنوان کرد: هدف من این است که رشته‌های مختلف ورزشی را به مردم مسجدسلیمان معرفی کنم تا ضمن فعال شدن این رشته‌های ورزشی، شرایط رشد و پیشرفت آن‌ها نیز فراهم شود.

وی گفت: تمام رکوردهایی که به ثبت می‌رسانم برای توجه بیشتر به شهرستان محروم و فقیر مسجدسلیمان است و تنها انتظارم از مسئولان کشور این است که به این شهرستان رسیدگی کنند. در مسجدسلیمان روی دریای گنجِ نفت و گاز زندگی می‌کنیم ولی این شهرستان، امکانات و شرایط شهری لازم را ندارد.

این ورزشکار خوزستانی در پایان با قدردانی از حمایت‌های شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: آقای داووی، مدیرعامل این شرکت حمایت خوبی از من داشته و قرار است که برای رکوردهای بعدی نیز از من حمایت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین