کد خبر: ۶۵۶۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

تولد ترامپ در میان موج اعتراضات ضدنژادپرستی+عکس

معترضان از رئیس‌جمهوری آمریکا هنگام بازگشت از جشن تولد ۷۴ سالگی‌اش در محل باشگاه گلفش در نیوجرسی با شعارهای ضدنژادپرستی استقبال کردند.
تولد ترامپ در میان موج اعتراضات ضدنژادپرستی+عکس
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا کمی بعد از حضور در این باشگاه گلف در زمان تولد هفتاد و چهار سالگی خود، به کاخ سفید بازگشت تا در اظهاراتی مدعی شود "چپ رادیکال" شهر سیاتل آمریکا را "تصرف" کرده است.

معترضان با به هوا فرستادن بالن‌های بی بی ترامپ در روز تولد او به اعتراضات خود در مقابل کاخ سفید ادامه دادند.

اما اعتراضات فقط در واشنگتن دی سی نبود و خیابان‌های سراسر آمریکا از نیویورک تا مونتانا و لس آنجلس پر بود از معترضان و فریادهای اعتراضی آنها .

معترضان در سیاتل بعد از عقب‌نشینی پلیس از حوزه شرق این شهر، بخشی از منطقه "کپتال هیل" در آنجا را به دست گرفتند. در حالی که ترامپ و حامیانش اعتراضات ضد نژادپرستی در سراسر آمریکا را تحت کنترل گروه‌های چپگرای "خطرناک" توصیف می‌کنند، به اصطلاح "منطقه خودمختار کپپتال هیل" که از سوی معترضان در سیاتل تشکیل شد، عاملی برای خشم راستگراها شده است.

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: کسی به این توجه کرده که تصرف سیاتل از سوی چپ رادیکال چقدر کم در رسانه‌های اخبار دروغ مطرح شد؟ این تا حد زیادی از روی عمد رخ داد چون آن‌ها می‌دانند این ضعف و بی‌کفایتی چه بازی سیاسی بدی است. شهردار و فرماندار آنجا باید از خودشان شرمنده باشند. خیلی راحت درست شد!

تولد ترامپ در میان موج اعتراضات ضدنژادپرستی

او خاطر نشان کرد: جالب است که چطور گروه "آنتیفا" و دیگر گروه‌های شبه‌نظامی چپ افراطی می‌توانند یک شهر را بدون کوچکترین واکنشی از جانب رهبران سهل‌گیر دموکرات‌های منفعل تصرف کنند، هر چند که همین رهبران ضعیف وقتی نوبت به تعطیل کردن کار یک ایالت یا شهر و شهروندان سخت‌کوش و مالیات‌دهنده آنجا برسد، رادیکال می‌شوند.

در همین حال صدها حامی دونالد ترامپ روز یکشنبه ناوگانی را با قایق‌هایشان به مناسبت جشن تولد وی تشکیل داده و به نمایش گذاشتند. آن‌ها در همین حال پرچم‌های آمریکا را به نمایش گذاشته و برخی نیز روی بدنه قایق‌هایشان شعار ترامپ یعنی "آمریکا را دوباره با عظمت کنیم" نوشتند.

تولد ترامپ در میان موج اعتراضات ضدنژادپرستی

ریچل کریمر، یکی از این حامیان ترامپ که در حال بردن قایقش به سمت ده‌ها قایق عازم بوکا راتون بود، گفت: «آن‌ها کاری می‌کنند که ترامپ نژادپرست به نظر برسد اما او نژادپرست نیست و من اینجا هستم تا برای او جشن بگیرم.» کریمر، ماسکی با طرح چهره ترامپ به صورت داشت و یک تی‌شرت با جمله‌ای در حمایت از او به تن کرده بود.

تولد ترامپ در میان موج اعتراضات ضدنژادپرستی

در سمت شمال در جکسونویل نیز حدود ۱۰۰۰ قایق دیگر یک به اصطلاح ناوگان "ترامپتیلا" تشکیل دادند. ناوگان‌های مشابهی نیز در تامپا در پنساکولا، ساراسوتا در ساحل غربی فلوریدا و همچنین در حوزه "کیز" در سمت جنوب این ایالت به مناسبت جشن تولد ترامپ تشکیل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین