کد خبر: ۶۵۶۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

جمعه بازار پروانه دوباره راه افتاد

شهردار منطقه ۱۲ گفت: با توجه به تصمیم گیری های جدید امکان فعالیت مجدد جمعه بازار پروانه فراهم شده است.
جمعه بازار پروانه دوباره راه افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ ظهر امروز در نشستی خبری درخصوص آخرین اقدامات در پاساژ پروانه و آغاز مجدد فعالیت های جمعه بازار در این پاساژ گفت: وظیفه می دانیم که علاوه بر ملاحظات اقتصادی و کسب و کار بتوانیم شرایط بهینه ای برای انجام اینگونه فعالیت ها(برقراری جمعه بازارها) ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: آخرین قرارداد حقوقی پاساژ پروانه یک قرارداد سه ساله بوده است که بهمن ماه سال گذشته مهلت اجرای آن به پایان رسید.

شهردار منطقه ۱۲ گفت: البته در حین قرارداد هم تلاش شد تا اقداماتی برای ایمن سازی بهتر این مجموعه در برابر آتش سوزی انجام بگیرد.

سعادتی تصریح کرد: البته برخی از ایرادات این مجموعه باید ریشه ای با کار عمرانی برطرف شودو نمی توان با یک کار معمولی مشکل را بر طرف کرد.

وی افزود: قرار بود علیرغم پایان قرارداد کسب و کاری در پاساژ پروانه تا آخر فروردین ادامه پیدا کند اما به دلیل شیوع کرونا این موضوع محقق نشد و مجبور به تعطیلی فعالیت ها شدیم.

شهردار منطقه ۱۲ گفت: امروز شرایط به گونه ای است که امکان فعالیت جمعه بازار پروانه مجدد مهیا شده است و تلاش شهرداری منطقه ۱۲ این است که بتوانیم با همکاری های فی ما بین با همه ذی نفعان بتوانیم مجدد فعالیت جمعه بازارها را رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین