کد خبر: ۶۵۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۵
وزیر دفاع:

سپاه بزرگترین تشکیلات ضدتروریستی جهان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مدیران و معاونان این وزارت‌خانه طی سخنانی با اشاره به مصوبه اخیر كنگره آمریكا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزر‌گ‌ترین و انقلابی‌ترین تشكیلات ضدتروریستی در منطقه بلكه جهان است.

سردار سرتیپ مصطفی محمد نجار افزود: اگر نبود هوشیاری و اقدامات انقلابی و به موقع سپاه، امروز سازمان تروریستی منافقین كه تحت حمایت آمریكا به اقدامات تروریستی دست می‌زد، نه تنها ایران بلكه منطقه را در گرداب اعمال خشونت‌بار و تروریستی خود غرق كرده بود.

وزیر دفاع تاكید كرد كه سپاه پاسداران در طول حیات پربركت خویش بیشترین شهید و جانباز را در راه مبارزه با تروریسم تقدیم كرده است و امروز نیز با هر گونه اقدام تروریستی به شدت مقابله و برخورد می‌كند.

وی افزود: سپاه با مردم، برخاسته از متن مردم و در خدمت امنیت، آرامش و رفاه مردم و حافظ و پاسدار صلح و اثبات در منطقه است و ین جسارت كنگره آمریكا،‌ اهانت به ملت كهن و بزرگ ایران است.

سردار نجار با بیان این كه، مروری بر عملكرد هیات حاكمه آمریكا در منطقه نشان می‌دهد منشاء و سرچمشه ترور و تروریسم در اقدامات سیاست‌های آنان ریشه دارد، افزود: امروز ارتش آمریكا و ماموران سازمان سیا با ترور،‌ آدم‌ربایی، كشتار مردم بی‌گناه، قاچاق اسلحه و انفجار در عراق سعی دارند ضمن تداوم‌بخشیدن به حضور نامشروع خود، همسایگان عراق را نیز به اعمالی كه خودش مرتكب می‌شود، متهم كند.

وزیر دفاع مصوبه كنگره آمریكا را مضحك و فاقد هر گونه مشروعیت ارزیابی كرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران و عناصر فداكار، مومن، انقلابی و ضدتروریست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیم این گونه اتهام‌زنی‌ها و فشارهای سیاسی و روانی نمی‌شوند.

سردار نجار در ادامه گفت: نمایندگان كنگره آمریكا به جای دادن آدرس غلط و اتهام‌زنی به دیگران عملكرد ارتش آمریكا و سازمان سیا را برای یك بار هم كه شده منصفانه بررسی كنند تا دریابند امروز عامل اصلی تروریسم در منطقه خاورمیانه و جهان، آمریكاست.

وی در ادامه گفت: آمریكا شاید امروز با شانتاژ و جنگ رسانه‌ای بر اعمال تروریستی و ننگین خود در منطقه سرپوش بگذارد، ولی ملت‌های هوشیار منطقه می‌دانند كه عامل همه این بحران‌ها به‌ویژه بحران تروریسم،‌ هیات حاكمه جنگ‌طلب و نومحافظه كار آمریكاست و بی‌تردید اسنادی كه بعد از چند دهه خودشان منتشر خواهند كرد، از جنایت آنان پرده بر خواهد داشت.

وزیر دفاع در پایان با قدردانی از اقدامات امنیت‌آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم از شهدای سپاه كه برای ایجاد امنیت و آرامش و دفاع از صلح، جان خود را تقدیم كرده‌اند، تجلیل كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین